Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj je drugi tir dvakrat dražji od super hitrih evropskih železnic?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2769028] 10.04.19 16:59
-Traktion: Elektrifiziert 15 kV 16,7 Hz
Länge Graz Hbf . Klagenfurt Hbf: 126 km
-2-gleisig
-Minimaler Radius: 3.000 m
-Größtes Kunstbauwerk: Koralmtunnel mit 32,9 km Länge, 2 Einzelröhren mit Querverbindungen
-Kosten: Mindestens 5 Milliarden Euro, mit Finanzierungskosten wird aktuell von über 10 Mrd. Euro gesprochen.
Koliko bo pa stal sam tunel v dolžini 32,9 km (www.meinbezirk.at/de..._a1157397) kar je skorajda primerljivo z dolžino tunelov na 2TDK? ponovno 5 let star podatek
Torej je cena vrtanja dvocevnega tunela v Avstriji okoli 160 M€/km. V primeru 2TDK se bodo tudi izvrtali 2 cevni tuneli, opremil se bo pa samo 1, drug bo za evakuacijo. Definitivno je to nekaj ceneje, odpade proga, signalizacija, napajanje. ker ima proga 20,5 km tunelov bi po avstrijskih stroških znašal strošek gradnje tunelov okoli 3,2 miljarde.
Kosten soll der Tunnel 5,4 Milliarden Euro.
če pa smatramo, da drži ocena 10miljard v prvem linku, je cena okoli 70M€ na km proge in je spet cena 2TDK polovico nižja. Gradnja enega tira pa še približno ni 1/2 cenejša od 2 tirov.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769028
Strani: 1
[#2769075] 10.04.19 22:18 · odgovor na: (# 2769028)
Mogoče je tudi ta povišani znesek je gradbenih cenah za avstrijski standard OK, ampak nima zveze z rentabilnostjo projekta, ki je nekje med 700 in 900 mio eur.
Pri nas itak vse velike projekte delamo z napačnega konca. Najprej bomo naredili mega projekt, potem pa 3 leta kasneje ugotavljali, da se ekonomsko ne izplača in da ne pokrijemo niti vzdrževanja vseh tunelov, naprav, viaduktov...hja, vzdrževanje bo tudi stalo 1 mlrd eur v 25 letih ali 40 mio eur letno appr., ampak kakor tega nihče ne vidi.
Halo, tudi babilonski stolp niso dokončali. Teš 6 so, pa vidimo, kje smo. V minusu realno.
[#2769341] 11.04.19 22:13 · odgovor na: (# 2769028)
[MarijanMacek]Pa vrtanje ne bo pod tako visokimi gorami kot v Avstriji. In na koncu, ko bo res prišlo do kakšne nesreče v predoru, bodo ugotovili, da ne morejo iz enega v drug predor.
Torej je cena vrtanja dvocevnega tunela v Avstriji okoli 160 M€/km. V primeru 2TDK se bodo tudi izvrtali 2 cevni tuneli, opremil se bo pa samo 1, drug bo za evakuacijo.
Strani: 1