6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN223552 sporočil: 1.136
Pragersko je pač pomembnejše vozlišče od Ljubljane.
Samo za lokalni potniški promet takih investicij pač ne bi bilo nikjer v Sloveniji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2768016

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN223552]
Pragersko je pač pomembnejše vozlišče od Ljubljane.
Samo za lokalni potniški promet takih investicij pač ne bi bilo nikjer v Sloveniji.
Me prav zanima kako to utemeljuješ. Potniški promet je dokaj majhen, temu primerno število vlakov, veliko se postaji na relaciji Mb-Pt celo izogne. Razmerje PR proti LJ faktor 1/4, torej potniški promet ravno ni vzrok kot ugotavljaš.
Tovorni promet je dokaj velik, toda skoraj vsi vlaki ki gredo skozi Pagersko gredo tudi skozi Ljubljano, pa to je samo kakšnih 40% tovornih vlakov skozi Ljubljano, ki poslužuje tudi vlake proti Jesenicam, Kamniku, Zagrebu in Novemu mestu.... Vsekakor pa postaja potrbuje prenovo, adgradnja na D4, zagotavljanje dožine tovornih vlakov, seveda pa na progah sofinanciranih s strani EU ne sme biti postaje brez pod(nad)hodov na perone...

Strani: 1