Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Španski velikan za 28 tisočakov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2767771
Strani: 1
Pa preidimo na vaš nakup 20 novih avtov. Vse lepo in prav, le da smo tukaj nekateri, ki prisegamo na rabljene avte. Pri nas doma že nekaj časa kopujemo MB razred E, vsakokrat bencinar z predelavo na plin. Zadnji primerek E280 motor 3.0, ročni menjalnik. Strošek nakupa, predelave cca. 7.000€. Pred prvim nakupom sem vozil različne tipe avtov in vse do kombija. Nemec me ni razočaral in to kljub temu da sem moral enkrat menjat motor so moji stroški na 5 letni ravni bili nižji kot pri očetovem francozu. S tem da je med avtoma ogromna razlika v komuniteti. Edina slabost nemca je da so dobri mehankarji zasedeni in moraš kar čakat da pride avto na vrsto.
Kako že pravi pregovor: vsake oči imajo svojega malarja, zato bi lahko pisali v obe smeri in ne tako skoraj sovražno v drugo smer.
[7175S]Se zelo ne strinjam.
Zame terenec, ki ne ponuja 4kolesnega pogona skupaj z ročnim menjalnikom ni vreden svojega imena. Avtomatski menjalniki so za amerikance in tiste evropejce, ki med tem ko se vozijo v službo še zajtrkujejo in pijejo kavo v avtu, ženske se poleg tega še ličijo, vsi pa veselo telefonarijo in z združenimi močmi ovirajo promet. Avtomatski menjalnik je za dolga potovanja po avtocestah kot je to v primeru ZDA ali v Evropi Nemčija
Oziroma se strinjam v zelo specifičnem primeru, ko želiš vozilo dejansko uporabljati v offroad vožnji, pa imaš DSG ali podoben avtomatiziran menjalnik, ki ima sklopko(i), ki je ne moreš upravljati sam. Potem je morda res bolje imeti navaden ročni menjalnik.
Vedno pa zmaga klasični avtomatik s pretvornikom navora - tako za offroad kot vsakdanjo vožnjo.
Kaj ljudje vse počnejo med vožnjo, pa ni kriv menjalnik, temveč ker so goveda.
Strani: 1