Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [rename]
> > >
> En sam sila preprosti razlog za prevažanje premoga iz 15.000 km oddaljenih krajev (Avstralija, Južna Afrika, Amerika, Oceanija...) je, in to je cena... Iz Kolubare (ali Bosne) je pa po železnici 4x dalje kot iz Kp do Ljubljane, temu primerna cena. tako ostane samo črni premog iz Poljske, glede na kurilno vrednost bi prenesel prevoz iz Poljske, vprašanje, koliko ga pa zaradi konstrukcije kotla smejo mešati z lignitom.

Mogoče bom kozla ustrelil, saj ne bo prvič, če se napiše, da je domačega lignita tako malo, da bo TEŠ6 čez nekaj časa kuril le uvoženi premog in delal velike dobičke uvoznikom...
Kolikor poznam velenjsko kadunjo (seveda povsem ljubiteljsko) je tam še kar precej premoga dostopnega za izkop, tako da tvoja bojazen nima trdnih temeljev, razen če se vsa ekonomija postavi na glavo. Če se pa bojiš, da bodo uvozniki delali velike dobičke pa se kar pomiri. Če res lahko na uvozu premoga naredijo veliki dobiček, zakaj se pa sam kot podjetnik ne lotiš posla in recimo ustvariš samo zmeren dobiček. Sicer je pa v kapitalizmu eno glabvnih načel delati dobiček.

Bi ustrelil še enega kozlička, je možno TEŠ6 predelati na plin, ruski ali ameriški, severnotoški ali južnotoški, torej na najcenejšega na trgu?
Predelava na plin odpade iz tehničnih razlogov, saj bi bilo v elektrarni potrebno na novo postaviti celoten kotel. In ne nazadnje, plin je precej dražji od premoga ali lignita.