37 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
52 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
58 min
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 ura
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
1 ura
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
7 ur
Praznik narave v Izoli

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [rename]
> >
En sam sila preprosti razlog za prevažanje premoga iz 15.000 km oddaljenih krajev (Avstralija, Južna Afrika, Amerika, Oceanija...) je, in to je cena... Iz Kolubare (ali Bosne) je pa po železnici 4x dalje kot iz Kp do Ljubljane, temu primerna cena. tako ostane samo črni premog iz Poljske, glede na kurilno vrednost bi prenesel prevoz iz Poljske, vprašanje, koliko ga pa zaradi konstrukcije kotla smejo mešati z lignitom.
Mogoče bom kozla ustrelil, saj ne bo prvič, če se napiše, da je domačega lignita tako malo, da bo TEŠ6 čez nekaj časa kuril le uvoženi premog in delal velike dobičke uvoznikom...Bi ustrelil še enega kozlička, je možno TEŠ6 predelati na plin, ruski ali ameriški, severnotoški ali južnotoški, torej na najcenejšega na trgu?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2767361

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [rename]
> > >
> En sam sila preprosti razlog za prevažanje premoga iz 15.000 km oddaljenih krajev (Avstralija, Južna Afrika, Amerika, Oceanija...) je, in to je cena... Iz Kolubare (ali Bosne) je pa po železnici 4x dalje kot iz Kp do Ljubljane, temu primerna cena. tako ostane samo črni premog iz Poljske, glede na kurilno vrednost bi prenesel prevoz iz Poljske, vprašanje, koliko ga pa zaradi konstrukcije kotla smejo mešati z lignitom.

Mogoče bom kozla ustrelil, saj ne bo prvič, če se napiše, da je domačega lignita tako malo, da bo TEŠ6 čez nekaj časa kuril le uvoženi premog in delal velike dobičke uvoznikom...
Kolikor poznam velenjsko kadunjo (seveda povsem ljubiteljsko) je tam še kar precej premoga dostopnega za izkop, tako da tvoja bojazen nima trdnih temeljev, razen če se vsa ekonomija postavi na glavo. Če se pa bojiš, da bodo uvozniki delali velike dobičke pa se kar pomiri. Če res lahko na uvozu premoga naredijo veliki dobiček, zakaj se pa sam kot podjetnik ne lotiš posla in recimo ustvariš samo zmeren dobiček. Sicer je pa v kapitalizmu eno glabvnih načel delati dobiček.

Bi ustrelil še enega kozlička, je možno TEŠ6 predelati na plin, ruski ali ameriški, severnotoški ali južnotoški, torej na najcenejšega na trgu?
Predelava na plin odpade iz tehničnih razlogov, saj bi bilo v elektrarni potrebno na novo postaviti celoten kotel. In ne nazadnje, plin je precej dražji od premoga ali lignita.

Strani: 1