Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Troublemaker]

Če se bo vest udejanjila,potem se ve kdo naj so- finansira 2TDK, kdo bo najbolj onesnaževal Šaleško dolino (dodatnih 60 kamionov dnevno), kdo bo plačeval tam razrite ceste itd..
Če se bo premog vozil iz Kopra, bo ta 300vlakov x 1200 t/vlak predstavljalo celih 1,5% luškega prometa, oziroma 2,5% na železnici. Po tvoji logiki, bi morali vsi, ki uvažajo preko LKP plačevati za 2 TDK.
Očevidno si nekje na temni strani Lune, da do tebe ne sežejo novice in forumske debate. Za vsako pretovorjeno tono od letos (mislim da marca) mora LKP plačati posebno takso, izvirni prihodek družbe 2TDK v znesku 0,40€/tono, glej forum.finance.si/?m=...144&single torej bo plačilo dnevno 480€, ali 144.000€ letno.
Ne poznam pa cene indonezijskega premoga - pred leti, se ve, kdo naj bi si odebelil denarnico s tem domnevno dobrim in poceni premogom. Najbrž bo zgodba še mnogo bolj pestra zaradi večjega obsega kot Lj. toplarna, pa še več pijavk bo prisotnih.
Izgleda da tebi pijavke pijejo še kaj drugega kot kri. V svojem znanju sploh nisi sposoben primerjati številk. Te-Tol pokuri letno 450.000 ton premoga, kar je približno 30% več kot kot se predvideva v Šoštanju. Cene premoga pa ti ni potrebno poznati. Za to so poklicani bolje usposobljeni(?). Mene kot Ljubljančana zanima sam to, da je ogrevanje v Ljubljani dokaj poceni, in me skrbi samo to, koliko se bo cena dvignila z nadomestnim plinskim blokom, ki bo zamenjal stare kotle.

In tako se kolo "sreče" vrti naprej, but(al)ci ga pa porivajo veselo.
Še sreče, da se kolo vrti naprej, saj nam TEŠ 6 (in tudi 5) pokriva preko 1/3 vse elektrike.