Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Konec prevlade Nemcev? Tesla na vrh že po prvem mesecu
Strani: 1
sporočil: 583
Tesli je v 2018 dejansko upadla tako prodaja modela S kot X, vse
povečanje prodaje gre na račun 3, ki pa je rezultat večletnega
zbiranja naročil. Dejansko je prodaja Tesla 3 na glavnem trgu, tj,
Severni Ameriki v 2019 pod pričakovanji analitikov.
Gre uspeh v Evropi pripisati dobavi po predhodnih naročilih ali dejanskem povpraševanju v tem mesecu? Dokler ne vemo teh podatkov, je zelo težko ocenjevati dinamiko prodaje.
Slika se bo bistveno bolj izjasnila v 2.polovici 2019, ko bo efekt predhodne akumulacije naročil za Tesla 3 (ki preddstvalja enkratni element povečanja prodaje BEV v 2018 globalno) popustil.
Sicer pa slika za Teslo ni samo med in mleko.
wolfstreet.com/2019/...l-reuters/
www.zerohedge.com/ne...thout-elon
Gre uspeh v Evropi pripisati dobavi po predhodnih naročilih ali dejanskem povpraševanju v tem mesecu? Dokler ne vemo teh podatkov, je zelo težko ocenjevati dinamiko prodaje.
Slika se bo bistveno bolj izjasnila v 2.polovici 2019, ko bo efekt predhodne akumulacije naročil za Tesla 3 (ki preddstvalja enkratni element povečanja prodaje BEV v 2018 globalno) popustil.
Sicer pa slika za Teslo ni samo med in mleko.
wolfstreet.com/2019/...l-reuters/
www.zerohedge.com/ne...thout-elon
sporočil: 7.929
Sem že pisal, pa bom spet. Ekonomika v avtomobilski industriji ni
samo, da nekaj številk premečeš in narediš nekaj booma - kot recimo
z nekaj spletnimi aplikacijami.
Tesla ej prihodnost ameriškega avtomobilizma, vendar pravi lastniki bodo še prišli na plano in bodo bolj strateške narave.
(Tudi Apple ima denarja kot pečka, pa si je premislil, da bi se šel avtonindustrijo. Se raje držijo svojega IT področja.)
(EU industrija se bo najprej učila na Teslinih izkušnjah, ker si to lahko privošči, potem pa začela v svojem tempu mleti.)
Tesla ej prihodnost ameriškega avtomobilizma, vendar pravi lastniki bodo še prišli na plano in bodo bolj strateške narave.
(Tudi Apple ima denarja kot pečka, pa si je premislil, da bi se šel avtonindustrijo. Se raje držijo svojega IT področja.)
(EU industrija se bo najprej učila na Teslinih izkušnjah, ker si to lahko privošči, potem pa začela v svojem tempu mleti.)
sporočil: 1.136
Vi kar kupujte tesle, meni pa ugodno prodajte svojega dizelskega MB
V class. Ni treba takoj, čez leto dve, naj še pade cena :)
sporočil: 10.517
[BlazVo]Musk je vizionar in hiperaktivnež.
Čakam komentarje "Tesla je beda bla bla bla..." "Musk je bednik bla bla bla..."
sporočil: 10.517
Malo sem spremljal test Hyundai Ionic v Motoreviji (hyundai ioniq
1,6 GDI PHEV premium ). Jaz bi imel priključni hibrid.
sporočil: 58
Tesla je verjetno res top, ampak glede na zelo slabo razvitost
servisne mreže in visoko ceno, se zdi Kia Niro s precej nižjo ceno,
daljšo garancijo in podobno avtonomijo po mojem precej bolj
racionalna če gledaš na vse skupaj s slovenskega zornega kota.
sporočil: 2.264
Ali je v Slo. Kia Niro ev že v prodaji? V ZDA še ni, so pa objavili
cene: osnovni model bo $38.000, se pravi enako kot Tesla 3 standard
range plus. S tem da Telse za razlilko od ostalih ev vozil ne
zgubijo vse vrednosti v petih letih...
Dejansko so še vedno povsem brez konkurence. V prvih dveh mesecih je bila prodankh šestkrat več Tesel 3 kot Chevy Boltov (drugi najbolj prodajan ev model). In 800 Tesel 3 na enega Hyundaia Kona ev...
Dejansko so še vedno povsem brez konkurence. V prvih dveh mesecih je bila prodankh šestkrat več Tesel 3 kot Chevy Boltov (drugi najbolj prodajan ev model). In 800 Tesel 3 na enega Hyundaia Kona ev...
Strani: 1