Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Italija in Kitajska podpisali sporazum za 2,5 milijarde evrov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2766144] 26.03.19 10:03 · odgovor na: (# 2765828)
[FjodorKirilovic]Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
41. člen
(višina takse)
(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.
vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.
Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2766144
Strani: 1
[#2766315] 27.03.19 10:17 · odgovor na: (# 2766144)
[MarijanMacek]Znaten del?
> [FjodorKirilovic]
>
> Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil
41. člen
(višina takse)
(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.
vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.
Celoto naj si plačajo sami!
Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.Tretjo os potrebuje veliko prebivalcev in ne samo neka firma, ki kotira na borzi.
Kljub temu ne vem (nisem računal niti nimam na voljo podatkov), ali se jo splača graditi, oz. ali se splača graditi celo, oz. samo njen del, ali sploh nič.
Drugi tir potrebuje samo Luka Koper d.d. ter Madžari, Slovaki in druge države, ki so od pristanišča oddaljene toliko, da se splača prevažati tovor po tirih.
Osebno bi raje videl, da se bi načrtovalci prostora slovensko obalo namenili za kaj bolj pametnega kot za megalomansko umazano luko v neposredni bližini dveh drugih luk.
Zakej ne bi raje delničarji dokapitalizirali Luke Koper d.d. in sami krili celotne investicije? Če bi se pridružil še kak investitor (SŽ d.o.o.), tudi OK.
Strani: 1