9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FjodorKirilovic]
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.

Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil

41. člen

(višina takse)

(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.


vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.

Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2766144

Strani: 1

FjodorKirilovic sporočil: 972
[MarijanMacek]
> [FjodorKirilovic]
>
> Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.

Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil

41. člen

(višina takse)

(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.


vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.
Znaten del?
Celoto naj si plačajo sami!
Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.
Tretjo os potrebuje veliko prebivalcev in ne samo neka firma, ki kotira na borzi.
Kljub temu ne vem (nisem računal niti nimam na voljo podatkov), ali se jo splača graditi, oz. ali se splača graditi celo, oz. samo njen del, ali sploh nič.

Drugi tir potrebuje samo Luka Koper d.d. ter Madžari, Slovaki in druge države, ki so od pristanišča oddaljene toliko, da se splača prevažati tovor po tirih.
Osebno bi raje videl, da se bi načrtovalci prostora slovensko obalo namenili za kaj bolj pametnega kot za megalomansko umazano luko v neposredni bližini dveh drugih luk.

Zakej ne bi raje delničarji dokapitalizirali Luke Koper d.d. in sami krili celotne investicije? Če bi se pridružil še kak investitor (SŽ d.o.o.), tudi OK.

Strani: 1