1 ura
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
2 uri
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
3 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
3 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
4 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
5 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
5 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
5 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
5 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
6 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
6 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
6 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
7 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
7 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
8 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
9 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
10 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FjodorKirilovic]
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.

Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil

41. člen

(višina takse)

(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.


vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.

Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.