Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [MarijanMacek]
> > > [ognjenorezilo]
> > > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
> >
> > Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
> >
>
> To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.

Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.
Problematicna bo postaja Pragersko s problemom za gradbeno dovoljenje, okoljevarnostniki. Problem bo zagotovitev d3 ze do jeseni drugo leto ko se zapre tunel Karavanke in bo tovor sel proti Mariboru.
>
> > >
> > > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
> >
> > Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
> >
>
> 2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
>


Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
Je kar nevarna zaradi reke save v katero se lahko zvrne. Sploh pa neprimerna za potniski promet visjih hitrosti katere bi morali imeti Ljubljana-Maribor in cas potovanja cca 1:30h ce bi hotel biti vlak konkurenca avtu, avtobusu.
P.S. Dela se prepocasi obnova enega odseka pol leta je nenormalno, poleg tega kljub milijonom hitrosti, ki jih hocejo potniki niso nic visje. Morali bi rezat ovinke, na novo vleci traso Ljubljana Celje itd hitreje delati ce bi hoteli narediti moderno zeleznisko infrastrukturo. Tole sedaj je obnova ravno toliko da se vse skupaj je podre. Pa se to je vprasanje ce bo zdrzalo se posebej primorska je zapostavljena ni podhodov ni APB hitrosti niske. Bolje da ne pisem o progah ki niso na koridorjih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2765855

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[Inside]
Kaj imaš ti za govoriti proti Mariji Tereziji?
anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [ognjenorezilo]
> > > > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
> > >
> > > Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
> > >
> >
> > To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.
>
> Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.
>

Problematicna bo postaja Pragersko s problemom za gradbeno dovoljenje, okoljevarnostniki. Problem bo zagotovitev d3 ze do jeseni drugo leto ko se zapre tunel Karavanke in bo tovor sel proti Mariboru.
Malce pozno odgovarjam vendar: Pogodba za obnovo postaje je že podpisana in je dvignila precej prahu saj bodo dela izvajali v španoviji z RZD. Torej tvoji pomisleki odpadejo na celi črti. kar se pa tviče tvojega strahu, proga Zidani Most-Celje je bila prekategorizirana tako rekoč po začetnih delih v D4. So pač hitrost omejili na 50 km/h.

> >
> > > >
> > > > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
> > >
> > > Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
> > >
> >
> > 2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
> >
>
>
> Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
>

Je kar nevarna zaradi reke save v katero se lahko zvrne. Sploh pa neprimerna za potniski promet visjih hitrosti katere bi morali imeti Ljubljana-Maribor in cas potovanja cca 1:30h ce bi hotel biti vlak konkurenca avtu, avtobusu.
Življenje v razgibani deželi z rekami je nasploh nevarno, tudi peš lahko padeš v potok, ni nujno da si na vlaku. Koliko vlakov je pa v 170 letnem obstoju proge zgrmelo v Savo, jaz vem za enega med 1. SV. Potovalni čas MB-LJ je bil pa že pred več kot 25 leti preračunan pri uporabi vlakov z nagibno tehniko na 1h35min in so vozili 1h42 na neobnovljeni progi. Sedaj bo pa lahko tudi manj, saj se med Mb in Ce doberešen del lahko pelje s 160 km/h, tudi med Ce in ZM bodo nekoliko večje hitrosti. Seveda bi se pa dalo vozne rede skrajšati, "najceneje", skoraj brez stroškov z uporabo avstrijskih predpisov za proge s hitrostjo do 160 km/h.
P.S. Dela se prepocasi obnova enega odseka pol leta je nenormalno, poleg tega kljub milijonom hitrosti, ki jih hocejo potniki niso nic visje. Morali bi rezat ovinke, na novo vleci traso Ljubljana Celje itd hitreje delati ce bi hoteli narediti moderno zeleznisko infrastrukturo.
Proga Ce-Lj je dokaj "zabetonirana" in se trasa ne bo bistveno spreminjala, le ZM se bo izognila z novo postajo Suhi dol. Ko govoriš o nenormalno dolgem času obnove se pa moraš obrniti na naročnika, ta hoče najcenejšo izvedbo, izkaže se pa da je najhitrejša tudi precej dražja. Z dobro tehnologijo, glej www.plassertheurer.c...0-urm.html se da dnevno v 1 ciklu kompletno obnoviti in tudi prestaviti za nekaj metrov več kot 1 km proge. No, mene so podučili da so v Sloveniji na rogah prepusti in se ne da uporabljati takšnih zverinic....

Tole sedaj je obnova ravno toliko da se vse skupaj je podre. Pa se to je vprasanje ce bo zdrzalo se posebej primorska je zapostavljena ni podhodov ni APB hitrosti niske. Bolje da ne pisem o progah ki niso na koridorjih.
Imaš povsem prav, na prste dveh rok mizarja bi se dalo prešteti ovinke, ki so jih porezali. Razlog je zapostavljanje JŽI v preteklosti, sedaj se pa lovi roke za končanje in ni časa za projektiranje, odkupovanje zemljišč etc... Glede primorske proge je pa v izdelavi načrt za uvedbo dodatnih napajalnih postaj Borovnica in postojna ter uvedba nečesa podobnega APB. Za novo progo se tudi pripravljao projekti, toda ko se bo prišlo na dan s kakšno miljardo bo spet halo, zakaj je potrebno vlagati v JŽI. Na nekem forumu so nedavno napisali, da bi Ribnčlanje raje odrezali koko, kakor peljali z vlakom v Ljubljano.....

Strani: 1