Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [MarijanMacek]
> > > [ognjenorezilo]
> > > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
> >
> > Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
> >
>
> To se bo spremenilo z našim zaostajanjem in rastjo Trsta. Konkurirati Italiji je nemogoče sploh ker imamo ostalo infro za drek že sedaj zasiceno kako bomo 750m vlake, D4... Čez nas bo šel tovor nepomemben za čas dostave in v času potrebe bomo obvoz. Samo za informacijo, kontejenrski vlaki iz Kitajske v Evropo prevažajo na Kitajski strani samo 82 TEU, enako kot na SŽ.

Čez kakšno leto bo ves železniški križ vsaj D3 kategorije, če že en D4, saj ostajata izven kategorije D samo postaja Pragersko in odsek Maribor-Pesnica, na slednejm se že dela, Pragersko začetek del letos. Dolžina 750m bo še vprašljiva, ampak na italijanskem omrežju je prav tako. Na sploh so z italjanskim upravljalcem neprenehne težave v tovornem prometu.
Problematicna bo postaja Pragersko s problemom za gradbeno dovoljenje, okoljevarnostniki. Problem bo zagotovitev d3 ze do jeseni drugo leto ko se zapre tunel Karavanke in bo tovor sel proti Mariboru.
>
> > >
> > > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
> >
> > Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
> >
>
> 2tdk bo prinesel več težav kot rešitev saj bo nov problem Divača Ljubljana skozi mesto mimo zasavskih ovinkov in dalje. Ne bo potrlo 230 vlakov kolikor bo 2tdk ni šans.
>


Proga skozi Zasavje sploh ni kritična, že dandanes ima največjo zmogljivost v Sloveniji in kljub gostemu potniškemu prometu ni niti blizu zasičenosti. Po podatkih SŽ Infrastrukture, www.slo-zeleznice.si...am-omrezja je kapaciteta 300 vlakov dnevno in 51% izkoriščenost.
Je kar nevarna zaradi reke save v katero se lahko zvrne. Sploh pa neprimerna za potniski promet visjih hitrosti katere bi morali imeti Ljubljana-Maribor in cas potovanja cca 1:30h ce bi hotel biti vlak konkurenca avtu, avtobusu.
P.S. Dela se prepocasi obnova enega odseka pol leta je nenormalno, poleg tega kljub milijonom hitrosti, ki jih hocejo potniki niso nic visje. Morali bi rezat ovinke, na novo vleci traso Ljubljana Celje itd hitreje delati ce bi hoteli narediti moderno zeleznisko infrastrukturo. Tole sedaj je obnova ravno toliko da se vse skupaj je podre. Pa se to je vprasanje ce bo zdrzalo se posebej primorska je zapostavljena ni podhodov ni APB hitrosti niske. Bolje da ne pisem o progah ki niso na koridorjih.