4 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FjodorKirilovic sporočil: 972
[MarijanMacek]
> [ognjenorezilo]
> Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.

Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.

>
> Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?

Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.

>
> Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?

Kupi si liter črne barve.
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2765828

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[FjodorKirilovic]
Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Kasno stiže Marko na Kosovo...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FjodorKirilovic]
> [MarijanMacek]
> > [ognjenorezilo]
> > Nujno rabimo še eno študijo, ali sedaj res rabimo ta 2. tir in kaj konkretno se bo prevažalo od Kp. do Divače.
>
> Že sedanji obseg pretovora v LKP je precejšen, lanski 24Mt, kontejnerjev 988.499 TEU, Trst ima naprimer v tem segmentu nekoliko hitrejšo rast, toda v istem času je pretovoril le 626.767 TEU, toda še vedno je LKP pred njim za 50%. In Trst ima približno 2x manj vlakovnih povezav kot Koper.
>
> >
> > Kaj če bi terminale v pristanišču dali v upravljanje zalednim državam, da zagotovijo pretovor?
>
> Ne bi bilo neumno, ampak še vedno bi morali izgraditi 2TDK.
>
> >
> > Ali lahko rdeči nacionalni interes konkurira globalnim silam?
>
> Kupi si liter črne barve.

Če Luka Koper rabi drugi tir, naj ga plača sama.
Ker si odličen poznavalec razmer me čudi, da ne veš, da je LKP obvezana plačevati za izgradnjo 2TDK. Osnova je Taksa na pretovor, www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO7524 kar precej denarja. Koliko pa izračunaj na poldagi luških poročil

41. člen

(višina takse)

(1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora:
- za pretovor generalnih tovorov v višini 1 EUR na tono;
- za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono;
- za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono;
- za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner;
- za pretovor avtomobilov v višini 1 EUR za kos.


vsekakor pa gre letno za preko 10M€, kar v času koncesisjke pogodbe za 2TDK pomeni kar zanten del.

Ali upaš zahtevati, da si Korošči in Belokrajnci plačajo 3. os sami, ali v obliki posebne takse za vsako prepeljano tono tovra, če jo že rabijo? Nekako v sodobni družbi velja, da država skrbi za ustrezno infrastrukturo, kar se izvede na razne načine, določena se zgradi iz privatnih virov, določena pa iz skupnih žakljov. In si že kdaj slišal, da se je kanalizacijsko omrežje zgradilo iz privatnih virov, ali pa osnovno cestno omrežje, ali pa..... V zadnjih nekaj desetletjih je edini infrastrukturni projekt v Evropi zgrajen iz privatnih viro (na vztrajanje VB) bil Tunel pod Kanalskim prelivom. Pa ga je takoj po končani gradnji morala rešiti država pred bankrotom.

Strani: 1