Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[ognjenorezilo]
Izzval sem te, ker se vsakič oglašaš na to in podobne teme. Torej kakšne kompetence imaš na področju infrastrukturnih projektov? V Slo. poslušamo ljudi, ki niso še nič naredili.
Malce pozno, sem na smučanju v prelepi Dauphineji, pa vendar. Res se oglašam, ker mi gredo na živce modreci, ki bi v boju proti korupciji raje prepovedali javne posle, kakor poskrbeli, da do nepravilnosti ne bi prihajalo. Kam to pelje sem nakazal s Tibetansko zgodovino....

Multinacionalke, ki dobijo build&design projekte ne jemljejo slovencev za krampat ;) Če bi poznal sektor bi vedel.
Tisto o kramnpanju sem napisal izključno, ker vprašuješ kakšne so moje reference pri gardnji železnic. Kot veš so ničeve, a sam še vedno nisi odgovoril kakšne so tvoje. Domnevam da enake, no mnogoče si gradbenik, ampak to še en pomeni da kaj veš razen o "krampanju".

Skratka, nekaj o članku.
Kolektor dobi izvlečni tir.
Kolektor in Euroasfaalt pripravljalna dela.
=
In kaj je narobe, če najcenejši ponudnik dobi delo? A si na nivoju Orbanove TV24 ,ki mirne duše napišejo, da je ta in ta tajkun dobil toliko in toliko od države, pri čemer zamolče da je država zato nekaj dobila? Če si pa gradbenik pa razmisli zakaj je tvoja ponudba bila nekonkurenčna.
že na začetku se vidi šlamparijo pri vodenju projekta in gospodarnosti z davkoplačevalskim denarjem.
O tem ni dvoma, me je Cerar in kompanija razočarala.
Drobljenje in prirejanje razpisov.
Zakaj drobljenje je umestno vprašanje, ampak kakor koli bi nareduil en razpis, bi sodelovali vsi ostačli večćji gardbeniki kot podizvajalci, seje dogajalo in se bo. O prirejanju razpisov pa priloži dokaze, da ne izpadeš blebetač.