Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
[KaA]
Kaj pa vodik kot hranilec vrednost z energijsko vrednostjo 33 kWh/kg (kar je pri 60% izkoristku gorivnih celic še vedno 6-krat več kot pri bencinu)? In dejstvo, da nexo s 6 kg tankom naredi 850 km?
Problem je vodikova infrastruktura. Nekdo, ki s tem ni nikoli delal, si zahtevnosti ne more niti približno predstavljati. Ne gre za nekaj % večjo zahtenost, tukaj govorimo o magnitudah.

Pred leti smo delali v podjetju dele za kompresorje za hladilne naprave. Tesnost smo preverjai s helijem, ki je približno tako zahteven (pa bistveno manj nevaren) kot vodik. Zelo zelo zahtevno je bila zagotavljat tesnost. Zdaj pa si zamislite vodik, ki je visoko eksploziven plin. Nekaj je zagotavljati opremo za nizko serijske proizvode, drugo pa te zahteve ponoviti na masovni proizvodnji.

Ko bo v zrak zletelo nekaj vodikovih črpalk ali vodikovodov, da o avtomobilih ne govorimo, boste imeli "Hindenburg moment".

Zanimivo, da vodika niti ne uporabljajo več za pogon prvih stopenj- boosterjev raket (kot npr. pri Saturn 5), ampak se večinoma še vedno uporablja kerozin kljub večji energijski gostoti vodika. Zakaj neki?