8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-181718 sporočil: 149
Zadnja sprememba: anon-181718 19.03.2019 08:58
Velik problem je cikličnost te panoge. Boli me dejstvo, da so prenekateri gradbeni inženirji v letih 2009-2015 popolnoma zapustili to panogo in se prezaposlili po ministrstvih in ostalih službah, ki nimajo nič skupnega z gradbeništvom. V to jih je prisilil dekret države, da se v teh letih popolnoma umakne iz investicij v infrastrukturo. Raje smo zmetali denar v socialo. Inženir ki pa nekje 5 let zapusti svojo panogo, ni več tisti pravi inženir. Tako da ne samo da ni novega kadra... Star kader je šel po gobe. Danes pa manjko. No pa seveda plače visoko izobraženega kadra so prenizke. Avstrija in Nemčija sta blizu, tako da se raje zaposliš kar tam...

Uglavnem problem je ta hudičeva cikličnost. Pred petimi leti praktično nič investiranja, danes pa pregrevanje. Država bi morala investirati v času krize, ko so cene nižje, prav tako pa bi dajala kruh ljudem in zadržala znanje v panogi. Sedaj pa bi morala investiranje umiriti, saj trenutno gospodarstvo investira miljone. Tako bi zmanjšala pregrevanje, znižala cene gradbenih del, ki jih plačuje gospodarstvo in sama počakala na boljše čase za investiranje.

Morda v razmislek tudi tole: www.gzs.si/LinkClick...&mid=51579

Je pa seveda problem tudi neizmerna požrešnost gradbenih firm, ki si grebejo posel. V prvi vrsti si ga nagrebejo preveč, potem pa ko rabijo kader da izpeljejo projekt, nočejo plačati pošteno ne delavcev ne inženirjev. Potem pa projekte vodijo ekonomisti in razni xyz gimnazijski maturantje. Rezulat pa seveda neučinkovitost in neracionalnost. Brez znanja seveda ne gre. Je pa gradbeništvo panoga, o kateri so vsi pametni in vedo veliko povedati, kljub temu, da nimajo pojma ali pa sploh niso v panogi.