Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Osebna izkušnja iz ZD Kranj. Da sem se naročil na pregled pri zdravniku sem porabil 2 uri časa!!!! Klical sem 261x!!! Telefon bodisi zaseden, bodisi je zvonil v prazno. 30 minut časa namenjenega naročanju pacientov je bila vklopljena avtomatska tajnica.

Za obravnavo za katero je zdravnik porabil 5 minut svojega časa, sem čakal 2 uri. Čeprav sem bil naročen ob uri. Tako kot še nekaj ostalih sotrpinov. A je trajalo 30 minut zgolj to, da je sestra prišla ven po kartice.

Vmes se je v ordinacijo sprehajala še ena sestra. In mimogrede svoji prijateljici uredila, da je bila na vrsti pred mano.

Res je, da so zdravniki na primarni ravni tisti h katerim se namenijo pacienti. A nato se zgodi dvoje, če gre za manjši, lokalni poseg, zadevo reši sestra!!! Če gre za kaj bolj zakompliciranega, se napiše napotnica za specialista.

No, ko na zadevo gledam kot pacient, pač vidim, da ne sestre in ne zdravniki niti malo ne cenijo časa svojih strank. Bistveno manj slabe volje bi bilo, če bi se že v osnovi malo drugače organizirali. Delo zdravnikov in sester bi bilo potrebno spremljati s čim več analitičnimi orodji, pridobiti gore podatkov in potem na tej podlagi reorganizirati obravnavo pacientov.

Zdravstvo v Sloveniji je jama brez dna. Ves boj zdravnikov je usmerjen v to, kako za čim manj dela dobiti čim več denarja. Pacient je pri vsem skupaj pač nek nebodigatreba. Vidim tudi kako se zdravniki arogantno odzivajo na kritike. To samo kaže na pomanjkanje empatije in čustvene inteligence.