Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni avto, ki ga bo mogoče napolniti v petih minutah
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2762694] 09.03.19 16:35 · odgovor na: (# 2762680)
[MarijanMacek]Wikipedija pravi, da je za hibridne, isto kot li-ion.
Viri pravijo, da hibridni kondenzatorji zadržijo energijo do enega meseca, če so odklopljeni, Li ionske baterije pa izgubljajo v tem primeru okoli 5 % na mesec.
Vendar če nekdo govori, da napolni baterijo v električnem avtomobilu v 5 minutah misli na superkondenzatorje, točneje hibridne kondenzatorje.Problemi, ki so jih navedli, so dejansko zelo podobni li-ionskim baterijam, le, da je za isto kapaciteto kondenzator vsaj 10x večji. Izkoristek je 90% isto kot li-ion baterija.
Te se da napolnit v 5 minutah, do sedaj znanih baterij pa absolutno ne, delujejo na povsem različnih principih.V teoriji morda lepo izgleda, ampak megawati prinesejo kar precej drugih težav v zvezi z infrastrukturo.
In ne mi govorit, da se misliš z električnim avtom voziti mesec dni...A ti bi se vozil en teden in potem avto takoj prodal?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2762694
Strani: 1
[#2762705] 09.03.19 18:43 · odgovor na: (# 2762694)
[depersin]Podatek je bil za ene druge superkondenzatorje vrste EDLC.
> [MarijanMacek]
> Viri pravijo, da hibridni kondenzatorji zadržijo energijo do enega meseca, če so odklopljeni, Li ionske baterije pa izgubljajo v tem primeru okoli 5 % na mesec.
Wikipedija pravi, da je za hibridne, isto kot li-ion.
In vendar se kondenzator da napolniti v 5 minutah, baterija pa ne. Seveda se ne sme zanemarit občutne tokove polnitve, reda kA in več. Toda ljuba nam železnica dnevno vozi s tokovi 2kA in tudi več, pa so drati dolgi nekaj 10 km in ne reda meter kot je polnilni priključek.
> Vendar če nekdo govori, da napolni baterijo v električnem avtomobilu v 5 minutah misli na superkondenzatorje, točneje hibridne kondenzatorje.
Problemi, ki so jih navedli, so dejansko zelo podobni li-ionskim baterijam, le, da je za isto kapaciteto kondenzator vsaj 10x večji. Izkoristek je 90% isto kot li-ion baterija.
> Te se da napolnit v 5 minutah, do sedaj znanih baterij pa absolutno ne, delujejo na povsem različnih principih.Zato ne primerjat električnega avtomobila s fenom, kot delajo FDV-jevci. Takšne polnilne postaje se seveda priključijo na 3 fazno srednje napetostno omrežje 10-35 kV in ne na domač enofazni priključek 230 V
V teoriji morda lepo izgleda, ampak megawati prinesejo kar precej drugih težav v zvezi z infrastrukturo.
Baterija ali kondenzator izgubljata energijo zaradi samopraznitve. Eden v letu dni, drug pa v mesecu dni. Pa zato nihče ne vrže v smeti leto starega avtmobila na batreije, kakor predvidevaš za kondenzatorskega.
> In ne mi govorit, da se misliš z električnim avtom voziti mesec dni...
Po čem pa to sklepaš?
A ti bi se vozil en teden in potem avto takoj prodal?
Vse lep in prav debatiramo do onemoglosti nepoznavajoč, kaj se dobi na trgu.
Poglejmo kaj pravi spletna stran www.polnilne-postaje...vtomobilov
Hitro polnjenje
Polnjenje z enosmernim (DC) tokom preko posebnih vtičnic, najvišji tok 400 A, napetost do 250 V, tipična moč polnjenja med 20 kW in 150 kW. Polnilna postaja in električno vozilo sta povezana s krmilnim vodom, ki omogoča krmiljenje moči polnjenja – npr. CHAdeMO, CCS, Tesla supercharger. Usmernik je v polnilni postaji, moči polnjenja pa so visoke, zato so polnilne postaje za polnjenje v DC načinu tudi večje in primerne za vzpostavitev večje polnilne infrastrukture (poslovna in javna polnilna mesta).
Čas polnjenja: 10 – 20 minut (približno 50% napolnjena baterij)
Polnilne postaje niso problem, problem je, kako hitro se sme polniti baterija. In superkondenzatorji rešujeo ta problem. Obstaja cel kup člankov o tem kako se združi počasi polneče baterije z hitropolnečimi kondenzatorji...prebrskaj splet.
Strani: 1