Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Viri pravijo, da hibridni kondenzatorji zadržijo energijo do enega meseca, če so odklopljeni, Li ionske baterije pa izgubljajo v tem primeru okoli 5 % na mesec.
Wikipedija pravi, da je za hibridne, isto kot li-ion.
Vendar če nekdo govori, da napolni baterijo v električnem avtomobilu v 5 minutah misli na superkondenzatorje, točneje hibridne kondenzatorje.
Problemi, ki so jih navedli, so dejansko zelo podobni li-ionskim baterijam, le, da je za isto kapaciteto kondenzator vsaj 10x večji. Izkoristek je 90% isto kot li-ion baterija.
Te se da napolnit v 5 minutah, do sedaj znanih baterij pa absolutno ne, delujejo na povsem različnih principih.
V teoriji morda lepo izgleda, ampak megawati prinesejo kar precej drugih težav v zvezi z infrastrukturo.
In ne mi govorit, da se misliš z električnim avtom voziti mesec dni...
A ti bi se vozil en teden in potem avto takoj prodal?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2762694

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Viri pravijo, da hibridni kondenzatorji zadržijo energijo do enega meseca, če so odklopljeni, Li ionske baterije pa izgubljajo v tem primeru okoli 5 % na mesec.

Wikipedija pravi, da je za hibridne, isto kot li-ion.
Podatek je bil za ene druge superkondenzatorje vrste EDLC.

> Vendar če nekdo govori, da napolni baterijo v električnem avtomobilu v 5 minutah misli na superkondenzatorje, točneje hibridne kondenzatorje.

Problemi, ki so jih navedli, so dejansko zelo podobni li-ionskim baterijam, le, da je za isto kapaciteto kondenzator vsaj 10x večji. Izkoristek je 90% isto kot li-ion baterija.
In vendar se kondenzator da napolniti v 5 minutah, baterija pa ne. Seveda se ne sme zanemarit občutne tokove polnitve, reda kA in več. Toda ljuba nam železnica dnevno vozi s tokovi 2kA in tudi več, pa so drati dolgi nekaj 10 km in ne reda meter kot je polnilni priključek.
> Te se da napolnit v 5 minutah, do sedaj znanih baterij pa absolutno ne, delujejo na povsem različnih principih.

V teoriji morda lepo izgleda, ampak megawati prinesejo kar precej drugih težav v zvezi z infrastrukturo.
Zato ne primerjat električnega avtomobila s fenom, kot delajo FDV-jevci. Takšne polnilne postaje se seveda priključijo na 3 fazno srednje napetostno omrežje 10-35 kV in ne na domač enofazni priključek 230 V

> In ne mi govorit, da se misliš z električnim avtom voziti mesec dni...
Baterija ali kondenzator izgubljata energijo zaradi samopraznitve. Eden v letu dni, drug pa v mesecu dni. Pa zato nihče ne vrže v smeti leto starega avtmobila na batreije, kakor predvidevaš za kondenzatorskega.

A ti bi se vozil en teden in potem avto takoj prodal?
Po čem pa to sklepaš?

Vse lep in prav debatiramo do onemoglosti nepoznavajoč, kaj se dobi na trgu.
Poglejmo kaj pravi spletna stran www.polnilne-postaje...vtomobilov

Hitro polnjenje

Polnjenje z enosmernim (DC) tokom preko posebnih vtičnic, najvišji tok 400 A, napetost do 250 V, tipična moč polnjenja med 20 kW in 150 kW. Polnilna postaja in električno vozilo sta povezana s krmilnim vodom, ki omogoča krmiljenje moči polnjenja – npr. CHAdeMO, CCS, Tesla supercharger. Usmernik je v polnilni postaji, moči polnjenja pa so visoke, zato so polnilne postaje za polnjenje v DC načinu tudi večje in primerne za vzpostavitev večje polnilne infrastrukture (poslovna in javna polnilna mesta).

Čas polnjenja: 10 – 20 minut (približno 50% napolnjena baterij)


Polnilne postaje niso problem, problem je, kako hitro se sme polniti baterija. In superkondenzatorji rešujeo ta problem. Obstaja cel kup člankov o tem kako se združi počasi polneče baterije z hitropolnečimi kondenzatorji...prebrskaj splet.

Strani: 1