23 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0513ANITO]
> [drugmirko]
> huh... baterija v katero lahko brez segrevanja v par minutah natlačiš 1.6kWh energije na kilogram?!? respect!! to je še boljše ko un kanister za 20 litrov o kterem je haso razlagal mujotu, da so ga japonci izumli in naj bi bil "ovoliki" (s palcem in kazalcem ene roke pokaže 5cm distanco)... pa jo je kdo dejansko že vidu v praksi?
>
>
> drugač pa sam avto sploh ni grd... je pa obupno generičen in brez identitete... zato bi nekako lažje sprejel, če bi glede na "poreklo" bolj vleku na Porsheja, kot pa da je "malo Aston, malo Jaguar, malo pa Maserati"...

Dajmo mal z računi preverit, kako zgleda hitro polnjenje brez hlajena baterije....

Predpostavimo 90% izkoristek pri polnjenju baterije...torej 10% gre v toploto (kam pa drugam...zakon termodinamike)

Torej pri 1,6kWh/kg, gre v toploto 160Wh.

Pa poglejmo, kaj to pomeni...
1Wh=3600J
160Wh= 576000J
cp(H2O)= 4200J/kgK
Ne poznam nobene snovi z večjo specifično toploto kot voda...
Torej dT=576000/4200=137°C fantastičen dvig temperature....ni kaj
Pa dalje ...večina snovi ima cp 1/10 tistega od vode ali pa še manj...
Torej je dvig temperature za enako razmerje višji kot pri vodi (smo zanemarili hlajenje preko ohišja), ker je čas polnjenja 5 minut izredno kratek...boljših podatkov o obliki baterije nimamo, pa sam tudi ne vem veliko o prenosu toplote.

Iz tega izhaja, da mora biti dajanski izkoristek pri polnjenju baterije naravnost Fantastičen (skoraj brez izgub), ali pa baterije MORAJO biti hlajene..

Nekdo nam očitno močno laže ali po domače Prodaja MUDA za Bubrege.
Vse napisano nepotrebno, nihče na tem svetu ne bo napolnil baterije v 5 minutah. Sem že povedal kaj sledi v ozadju. Če bi pogledal Ragonove plote bi videl kakšne so moči za baterije in kakšne (več kot 10x večje) so moči za kondenzatorje...... seveda velja in za polnjenje in praznjeje. Bom ti še enkrat kljub temu da si samospoznani strokovnjak za baterije in kondenzatorje napisal/razložil razliko med njimi z nekaj tipičnimi podatki (mogoče malce starimi a vendarle povedljivimi)

parameter..................baterije Li ionske.......hibridn superkondenzator

gostota energije / Wh/kg...150......................10
gostota noči / kW/kg.......12.000...................2.000
časovn a konstanta /s.......68.......................2,7
čas hranjenja/izguba.......5% / mesec...............do 1 meseca

mogoče ti bo kapnilo, zakaj lahko kondenzator napolniš v nekaj minutah in se voziš kakšen mesec....