Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Seveda so pozabili, da se energija za zagon hrani v superkondenzatorju.
Pa še bati se ustavijo na pravem mestu, da je potem vžig takojšen. Še vedno je to zanemarljiva količina energije v primerjavi s porabo električnega avtomobila.
1,2 MW ni nobena silna moč. Električna lokomotiva, ali napajalne postaje za DC omrežje imajo med 5 in 15 (ali tudi še več) MW in počenja ravno to.
Nikjer nisem videl, da bi polagali kable za 1,2 MW do polnilnic avtomobilov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2762534

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Seveda so pozabili, da se energija za zagon hrani v superkondenzatorju.

Pa še bati se ustavijo na pravem mestu, da je potem vžig takojšen. Še vedno je to zanemarljiva količina energije v primerjavi s porabo električnega avtomobila.

> 1,2 MW ni nobena silna moč. Električna lokomotiva, ali napajalne postaje za DC omrežje imajo med 5 in 15 (ali tudi še več) MW in počenja ravno to.

Nikjer nisem videl, da bi polagali kable za 1,2 MW do polnilnic avtomobilov.
Ker je 1,2 MW konična moč na izhodu in ne moč odjema iz omrežja na vhodu. Zato se pa recimo uporablja hitrodelujoči hranilnik, naprimer superkondenzator.

Strani: 1