Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.812
[drugmirko]
huh... baterija v katero lahko brez segrevanja v par minutah natlačiš 1.6kWh energije na kilogram?!? respect!! to je še boljše ko un kanister za 20 litrov o kterem je haso razlagal mujotu, da so ga japonci izumli in naj bi bil "ovoliki" (s palcem in kazalcem ene roke pokaže 5cm distanco)... pa jo je kdo dejansko že vidu v praksi?


drugač pa sam avto sploh ni grd... je pa obupno generičen in brez identitete... zato bi nekako lažje sprejel, če bi glede na "poreklo" bolj vleku na Porsheja, kot pa da je "malo Aston, malo Jaguar, malo pa Maserati"...
Dajmo mal z računi preverit, kako zgleda hitro polnjenje brez hlajena baterije....

Predpostavimo 90% izkoristek pri polnjenju baterije...torej 10% gre v toploto (kam pa drugam...zakon termodinamike)

Torej pri 1,6kWh/kg, gre v toploto 160Wh.

Pa poglejmo, kaj to pomeni...
1Wh=3600J
160Wh= 576000J
cp(H2O)= 4200J/kgK
Ne poznam nobene snovi z večjo specifično toploto kot voda...
Torej dT=576000/4200=137°C fantastičen dvig temperature....ni kaj
Pa dalje ...večina snovi ima cp 1/10 tistega od vode ali pa še manj...
Torej je dvig temperature za enako razmerje višji kot pri vodi (smo zanemarili hlajenje preko ohišja), ker je čas polnjenja 5 minut izredno kratek...boljših podatkov o obliki baterije nimamo, pa sam tudi ne vem veliko o prenosu toplote.

Iz tega izhaja, da mora biti dajanski izkoristek pri polnjenju baterije naravnost Fantastičen (skoraj brez izgub), ali pa baterije MORAJO biti hlajene..

Nekdo nam očitno močno laže ali po domače Prodaja MUDA za Bubrege.