Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.795
Zadnja sprememba: 0513ANITO 07.03.2019 22:13
[MarijanMacek]
> [0513ANITO]
> Vas Financarje je pa res Za en Keks nategnit....
>
> Predpostavimo, da ima avto baterijo 100 kWh (ocena, dokaj realna)
>
> Polnjenje 100 kWh v 5 minutah pomeni polnilno moč 1,2 MW.
>
> Kje boste lahko odvzeli tako moč iz omrežja...Predlagam da se priklopite kar na visokonapetostni daljnovod.

Iz omrežja bo bolj težko, se bo pač uporabilo superkondenzatorje za pokrivanje kratkotrajnega polnjenje baterij, no to je moja domneva. kaj pa če ima vozilo že vgrajene superkondenzatorje namesto baterij, www.newscientist.com...-minutes/?
Jaz tazga superkondenzatorja še nisem srečal. (samo gledal neke pravljice po YouTubu, ko je pa prišel čas za pokazat tako zadevo je bil pa mrk)
Če pa ima vozilo že vgrajene kondenzatorje, pa to ne zmanjšuje polnilne moči (tok x napetost), pa zelo me zanima (ker nisem še srečal), kako bo zgledalo "switchanje sinusnega polvala" izmenične napetosti pri moči 1,2 MW. Če pa bodo polnili z DC-DC, si pa zadevo najlažje gremo ogledat v TALUM Kidričevo.

Še komentar pripetega linka....kjer omenjanjo superkondenzatorje s "Could BE" ne pa "Are".

Tist rumeni Telefonski drat med polnilnim stebričkom in avtom pelje pri 230V kake 4-5 kW max....