Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Lastništvo avtomobila je lanska moda
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2762119] 07.03.19 07:38 · odgovor na: (# 2762116)
[Gustl]Jaz vidim tu se en problem, ki je najbolj ociten v ljubljani. Slaba izkoriscenost javnega prometa. Recimo, ce se populacija vozi z javnim prometom dosledno (ali pa dosledno z avti) imas predvidljivo organizacijo.
Da, na Dunaju tudi ze postaja nevarno :)
Imajo sicer omejitve, ampak saj ko te z 20km/h zbije, tudi ni prijetno.
kurier.at/chronik/wi.../400312182
Infrastruktura bo morala sledit, ker tole s kolesi in skuterji ne bo šlo stran.
Potem se ti pa zacnejo voziti s skuterji in bicikli (pa ne kot last mile) vedno ko lahko, ko je pa vreme slabo, pa vsi navalijo na javni promet. To je situacija v ljubljani in je za popizdit :)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2762119
Strani: 1
[#2762121] 07.03.19 07:48 · odgovor na: (# 2762119)
[bc123a]tu so tudi problemi, ki niso logisticni.
Jaz vidim tu se en problem, ki je najbolj ociten v ljubljani. Slaba izkoriscenost javnega prometa. Recimo, ce se populacija vozi z javnim prometom dosledno (ali pa dosledno z avti) imas predvidljivo organizacijo.
sem redni uporabnik busa. zal so v zadnjih tednih busi premicni biohazard laboratoriji, kar me zelo destimulira za uporabo.
[#2762126] 07.03.19 08:07 · odgovor na: (# 2762119)
[bc123a]Navade se počasi spreminjajo, nekatere nikoli.
> [Gustl]
> Da, na Dunaju tudi ze postaja nevarno :)
>
> Imajo sicer omejitve, ampak saj ko te z 20km/h zbije, tudi ni prijetno.
>
> kurier.at/chronik/wi.../400312182
>
>
> Infrastruktura bo morala sledit, ker tole s kolesi in skuterji ne bo šlo stran.
Jaz vidim tu se en problem, ki je najbolj ociten v ljubljani. Slaba izkoriscenost javnega prometa. Recimo, ce se populacija vozi z javnim prometom dosledno (ali pa dosledno z avti) imas predvidljivo organizacijo.
Potem se ti pa zacnejo voziti s skuterji in bicikli (pa ne kot last mile) vedno ko lahko, ko je pa vreme slabo, pa vsi navalijo na javni promet. To je situacija v ljubljani in je za popizdit :)
Vsak mesec sem v Copenhagnu in vsak mesec, ne glede na letni čas in vreme, so kolesarske steze (ki so res široke), polne. To si seveda težko predstavljam masovno pri nas, čeprav vidiš že več tega. V Münchnu je bilo podobno.
Ja, je pa dober javni promet ključen pri tem.
Pri tej temi je hecno, da folk ni sposoben pogledat izven sedeža svojega avta tu na periferiji (kjer se vse zgodi počasneje ali pa sploh ne), kakšne posledice bodo ti trendi imeli. Upam, da vsaj naši podizvajalci avtomobilske industrije spremljajo te trende in spreminjanje navad.
Strani: 1