Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 07.03.2019 07:33
Na fakulteti o druzbene vede o elektro mobilnosti... in nakladali bedarije.

Ce je fen na najvecji moci 1000W, je polovica tega 500W. Teslin supercharger je 100kW. Pocasno polnjenje je potem za tega gospoda 200x pocasneje od Tesle. Dobro :)

Standardni Tesla model 3 ima 50 kW baterijo, kar pomeni da bi se na superchargerju polnil najmanj pol ure, na "pocasnem" chargerju z pol fena moci pa ... tus prosim... 100 ur, torej 4 dni in noci neprekinjeno.

Se enkrat: To da je TES6 korupcijska zgodba, ne pomeni da sistem ne rabi elektrarne taksnega tipa. Ja, lahko bi bila jedrska, kaj drugega pa NI mogoce ob sedanji tehnologiji.

Pa glavni problem tega in ekologije je ze vseskoz "morali bomo spremeniti navade". Ko slisim taksne plane mi gredo lasje pokonci. Plane bodo potrosniki spremenili ali pa ne, ce jih ne bodo, si lahko tehnologijo vsaka firma nekam zatakne.

Regulativa, ki bi jih pa v to silila bo imela za posledice trumpe in populiste na oblasti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2762115

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[bc123a]
Na fakulteti o druzbene vede o elektro mobilnosti... in nakladali bedarije.

Ce je fen na najvecji moci 1000W, je polovica tega 500W. Teslin supercharger je 100kW. Pocasno polnjenje je potem za tega gospoda 200x pocasneje od Tesle. Dobro :)

Standardni Tesla model 3 ima 50 kW baterijo, kar pomeni da bi se na superchargerju polnil najmanj pol ure, na "pocasnem" chargerju z pol fena moci pa ... tus prosim... 100 ur, torej 4 dni in noci neprekinjeno.

Se enkrat: To da je TES6 korupcijska zgodba, ne pomeni da sistem ne rabi elektrarne taksnega tipa. Ja, lahko bi bila jedrska, kaj drugega pa NI mogoce ob sedanji tehnologiji.

Pa glavni problem tega in ekologije je ze vseskoz "morali bomo spremeniti navade". Ko slisim taksne plane mi gredo lasje pokonci. Plane bodo potrosniki spremenili ali pa ne, ce jih ne bodo, si lahko tehnologijo vsaka firma nekam zatakne.

Regulativa, ki bi jih pa v to silila bo imela za posledice trumpe in populiste na oblasti.
[alek14]
Recimo, da so FDV-jevci - eksperti za količino ketchupa v hamburgerju - pravilno pogruntali, da bi povprečen BEV avto porabil 10 kWh dnevno. To bi se dalo napolniti z 1kW v 10h ponoči. V SLO je 1,5 mio avtekov. 1,5mio x 1 kW = 1,5 GW = 2x JE Krško.
Ne pozabimo, SLO je že porabila hidropotencial, vetra, sonca ponoči ni. Obstoječe eletrarne že imajo porabnike. To pomeni 1,5 GW novih kapacitet, ki bodo TERMOELEKTRARNE (TE ali JE).
Seveda to pomeni dadatnih 1,5 GW prenosnih zmogljivosti do kočnih uporabnikov. To pomeni podvojitev sedanjih kapacitet (žic po domače).
Jup that's gonna happen.
JEA, ŽIVILI GOVORNICI!!!! :))

bi mogoče še reku, da sem svojo (žal nikoli utilizirano) štromarsko izobrazbo pridobival še v komunizmu in jo po par letih luftanja vendarle zaključu z diplomo katere point je bil obdelat strukturo porabe le.en. na nivoju 0.4kV v Sloveniji (čitaj, v glavnem gospodinjski odjem) in naredit projekcije "za naprej" (ne, električne mobilnosti še ni blo na vidiku) in lahko povem dve stvari:

-prva je, da se da tako neumost, kot se je "ugotovila" tem "inženirjem" na tem "FDV gederingu" zelo hitro pogruntat tudi v obratno smer in jo zlahka uporabit za "katastrofični argument", gre pa približno takole: "na porabo električne energije v sloveniji imata drastičen vpliv dolžina las in higienske navade prebivalstva!!!"...
če dvomite, preprosto pomnožite število gospodinjstev s povprečnim številom njihovih članov, priključno močjo fena, okvirnim povprečnim časom sušenja in, eh, vsaj konzervativno predpostavko, da slovencli nismo zadnje nesnage in si glavo operemo vsaj 2x na teden... cifre porabe (tedenskih MWh in letnih GWh), ki padejo iz tega enostavnega računa so precej impresivne... in enako zavajujoče, kot ugotovitve teh "inženirskih biserov" :))

-druga pa, najbrž "za semle" veliko bolj "kontraverzna", da čisto vse v tistem nesrečnem komunizmu pa vendarle ni blo samo slabo in občutek mam, da nam ne bo šlo kej posebej boljše, dokler ne pogruntamo, da za našo preteklost velja isto kar je bc ugotovu za TEŠ6... če se je nekaj zlorabilo, še ne pomeni, da je slabo "per se".
anon-333107 sporočil: 8.271
[bc123a]
Na fakulteti o druzbene vede o elektro mobilnosti... in nakladali bedarije.
Naj se logirajo na Financ.forum, se bodo naučili nekaj pametovanja in pasjih molitvic! :)
Ce je fen na najvecji moci 1000W, je polovica tega 500W. Teslin supercharger je 100kW. Pocasno polnjenje je potem za tega gospoda 200x pocasneje od Tesle. Dobro :)

Standardni Tesla model 3 ima 50 kW baterijo, kar pomeni da bi se na superchargerju polnil najmanj pol ure, na "pocasnem" chargerju z pol fena moci pa ... tus prosim... 100 ur, torej 4 dni in noci neprekinjeno.
Tesla svojo baterijo lahko sprazni v polovici ure!: Potrebno bo povečati moč fenom!:)
Se enkrat: To da je TES6 korupcijska zgodba, ne pomeni da sistem ne rabi elektrarne taksnega tipa. Ja, lahko bi bila jedrska, kaj drugega pa NI mogoce ob sedanji tehnologiji.
To da je TEŠ6 korupcijska zgodba, NE pomeni, da imamo najoptimalnejšo pridobivanje el. energije in najcenejšo elektriko...
Pa glavni problem tega in ekologije je ze vseskoz "morali bomo spremeniti navade". Ko slisim taksne plane mi gredo lasje pokonci. Plane bodo potrosniki spremenili ali pa ne, ce jih ne bodo, si lahko tehnologijo vsaka firma nekam zatakne.
Komur gredo lasje pokonci, ne potrebuje fena! Vendar ta energija se še ne da pretvarjati za pogon avtomobila. Komur bo to uspelo, bo dobil Nobelovo in imel najboljši patent! Če ne potrebuješ fena, to ne pomeni, da ne potrebuješ mobilnosti! Dobro! :)
Regulativa, ki bi jih pa v to silila bo imela za posledice trumpe in populiste na oblasti.
Uveljavljajo se t.i. hibridi (hibridni avtomobili). Menda so jih v prvih dveh mesecih letos prodali že toliko, kakor vse lansko leto skupaj. Vendar bi bilo to informacijo potrebno preveriti, tudi po raznih avtomobilskih znamkah! :)

Hibrid je avto, ki samodejno preklaplja med delovanjem motorja (nad 50km/h) ne električni pogon in obratno! Koliko je njihova avtonomije baterije, ne vem. Ne vem tudi, ali ima priključek za električno polnjenje! :))

Strani: 1