Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mazda presenetila z novim SUV
Strani: 1
sporočil: 8.460
zakaj zapostavljen.
Zame je sam eden od japoncev nekak subaru, honda, mazda v tem vrstnem redu.
Lastil si nisem še nobenega. So evropejski avti do jurja, z deli na odpadu dovolj za moje potrebe.
Zame je sam eden od japoncev nekak subaru, honda, mazda v tem vrstnem redu.
Lastil si nisem še nobenega. So evropejski avti do jurja, z deli na odpadu dovolj za moje potrebe.
sporočil: 271
[hostamox]Glede na to, da bereš članke o Mazdi in jih celo komentiraš, očitno vseeno sanjaš o čem boljšem kot "evropskem avtu do jurja", samo priznaš si tega še ne :-)
zakaj zapostavljen.
Zame je sam eden od japoncev nekak subaru, honda, mazda v tem vrstnem redu.
Lastil si nisem še nobenega. So evropejski avti do jurja, z deli na odpadu dovolj za moje potrebe.
sporočil: 1.227
Imel Subaru legacy 1,8 1991, še brez airbags in drugih pomagal, a
mi je s svojo čvrstostjo rešil življenje. Do 120 K km stroški le
menjava tekočin in zavornih oblog. Še po karoserijski "totalki"
zaradi akvaplaninga, je nekdo sestavil novega iz dveh, mojega z
motorjem in podvozjem, ter drugo laroserijo.
Moj poklon Subaruju. Ne razumem pa zakaj žurnalisti tako pluvajo po CVT menjalniku v Subijih, čeprav gre za dokaj enostavno rešitev, ki ne potrebuje posebnega vzdrževanja, števila zomnikov itd. itd.
Varnostni elementi so brez dvoma najzanesljivejši (Eyesight npr.), zadovoljstvo kupcev, zlasti v ZDA neizmerno.
Verjamem, da drugi japonski avti ne zaostajajo veliko.
Slovencelj pa "obrajta" le neke čudne goljufive znamke VW, BMW, tuid EU znamke niso več tisto, kar so nekoč pomenile glede kvalitete, tudi SAAB in VOLVO že dolgo nista več kot "Švedsko jeklo", kot smo dejali včasih za pojem kvalitete - navadno sranje! SAABa 95 sem hotel peljati pred tovarno in ga tam pred novinarji zažgati, tudi S80 ima za takšen avto mnogo preveč okvar.
Naslednji bo iz Japonske - Subi Outlook, le na update 2019 počakam. Ali pa morda tudi Mazda CX30, zakaj pa ne?
Moj poklon Subaruju. Ne razumem pa zakaj žurnalisti tako pluvajo po CVT menjalniku v Subijih, čeprav gre za dokaj enostavno rešitev, ki ne potrebuje posebnega vzdrževanja, števila zomnikov itd. itd.
Varnostni elementi so brez dvoma najzanesljivejši (Eyesight npr.), zadovoljstvo kupcev, zlasti v ZDA neizmerno.
Verjamem, da drugi japonski avti ne zaostajajo veliko.
Slovencelj pa "obrajta" le neke čudne goljufive znamke VW, BMW, tuid EU znamke niso več tisto, kar so nekoč pomenile glede kvalitete, tudi SAAB in VOLVO že dolgo nista več kot "Švedsko jeklo", kot smo dejali včasih za pojem kvalitete - navadno sranje! SAABa 95 sem hotel peljati pred tovarno in ga tam pred novinarji zažgati, tudi S80 ima za takšen avto mnogo preveč okvar.
Naslednji bo iz Japonske - Subi Outlook, le na update 2019 počakam. Ali pa morda tudi Mazda CX30, zakaj pa ne?
sporočil: 5.120
ALFA ROMEO TONALE
Ne Ženevskem avtomobilskem sejmu je bila tudi nava svetovna premiera in sicer hibridnega SUV Alfa Romeo Tonale pa ste očitno spregledali!
www.auto.it/news/sal...fa_ibrida/
Ne Ženevskem avtomobilskem sejmu je bila tudi nava svetovna premiera in sicer hibridnega SUV Alfa Romeo Tonale pa ste očitno spregledali!
www.auto.it/news/sal...fa_ibrida/
sporočil: 18.363
Subaru outback bo prava izbira. V smislu zvestobe znamki, kot
@rename Mazdi. Je pa blizu 50K osnovna verzija. Lep dan.
P.S.: Najbolj pomembno je, da se človek lahko zanese na te mašine v vseh pogojih.
P.S.: Najbolj pomembno je, da se človek lahko zanese na te mašine v vseh pogojih.
sporočil: 8.460
Pač avto mi ni delovno sredstvo in depreciacija je prevelika.
Mogoče nekoč. Sanjam o avtomobilih res ne. Ko že razmišljam, bi tistih nekaj dest jurjev raje naložil v par bjondin.
Mogoče nekoč. Sanjam o avtomobilih res ne. Ko že razmišljam, bi tistih nekaj dest jurjev raje naložil v par bjondin.
sporočil: 768
To je zadetek v polno za moje potrebe. Bo tudi v moji garaži...ko
pride na trg. Ali bodo vsi s pogonom 4x4?
Sem probal cx3 pa je malo premajhna, predvsem zadaj...awd G 150 se pelje odlično!
Sem probal cx3 pa je malo premajhna, predvsem zadaj...awd G 150 se pelje odlično!
sporočil: 638
Ne, vsi pogoni ne bodo imeli 4wd, bo pa cena da peče !
Začetna več kot Trojka (21k) in ko boš hotel imet 4wd, se pripravi za 24k ...! :)
Plastike pa kolikor hočeš. Bljak ! (da bi vsaj pogledali na brata CX-5, z majhnimi obrobami in pragi...nix !
Dizaster design !
Začetna več kot Trojka (21k) in ko boš hotel imet 4wd, se pripravi za 24k ...! :)
Plastike pa kolikor hočeš. Bljak ! (da bi vsaj pogledali na brata CX-5, z majhnimi obrobami in pragi...nix !
Dizaster design !
Strani: 1