Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Korazijan sporočil: 386
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej, načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen. Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena," pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760855

Strani: 1

anon-297279 sporočil: 75
Seveda pa se pri prometu med Slovenj Gradcem in Velenjem ne upošteva prometa preko Črne na Koroškem-Sleme-Šoštanj-Velenje. Marsikdo od Dravograda, Raven na Koroškem in Prevalj dvakrat premisli ali bo v Velenje šel preko Sovenj Gradca -Hude Luknje- Velenje ali preko zgoraj omenjene poti. Za prebivalce zgodnje Mežiške doline Pa dileme praktično ni. Skozi Hudo Luknjo gredo le v primeru, da otroku pokažejo, kje je nekoč potekala železnica. Podobno je s tujci. Če se v navigacijo vpiše najkrajša pot se čez Sleme prebijajo tudi težki tovrnjaki.

Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
anon-202165 sporočil: 970
Noro je, da se sploh projektira štiripasovnico. Za tretjo os rabimo čimbolj ravno in normalno široko dvopasovnico z izvenivojskimi priključki v večjih krajih in brez raznih rondojev in omejitev hitrosti v vsaki vasi.

Strani: 1