2 min
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
12 min
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
32 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
32 min
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
50 min
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
52 min
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
1 ura
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
2 uri
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
2 uri
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
3 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
4 ure
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
4 ure
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
6 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1
10 ur
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral
10 ur
(intervju) Bruno Paing, inštitut CEA-Leti: Z našo napravo je paralizirana oseba spet shodila
16 ur
(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? 2

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2760815] 28.02.19 07:23
Odgovori   +    1
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka, Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...
Korazijan sporočil: 386
[#2760855] 28.02.19 10:48 · odgovor na: anon-317028 (#2760815)
Odgovori   +    1
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej, načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen. Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena," pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.
anon-297279 sporočil: 75
[#2760875] 28.02.19 12:01 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    1
Seveda pa se pri prometu med Slovenj Gradcem in Velenjem ne upošteva prometa preko Črne na Koroškem-Sleme-Šoštanj-Velenje. Marsikdo od Dravograda, Raven na Koroškem in Prevalj dvakrat premisli ali bo v Velenje šel preko Sovenj Gradca -Hude Luknje- Velenje ali preko zgoraj omenjene poti. Za prebivalce zgodnje Mežiške doline Pa dileme praktično ni. Skozi Hudo Luknjo gredo le v primeru, da otroku pokažejo, kje je nekoč potekala železnica. Podobno je s tujci. Če se v navigacijo vpiše najkrajša pot se čez Sleme prebijajo tudi težki tovrnjaki.

Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
anon-202165 sporočil: 970
[#2760901] 28.02.19 12:43 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    3
Noro je, da se sploh projektira štiripasovnico. Za tretjo os rabimo čimbolj ravno in normalno široko dvopasovnico z izvenivojskimi priključki v večjih krajih in brez raznih rondojev in omejitev hitrosti v vsaki vasi.
Nantl sporočil: 1.160
[#2760965] 28.02.19 17:16
Odgovori   +    2
Butale ....
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.

Strani: 1