Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tretja razvojna os: kako do pametnih rešitev za boljšo povezanost
Strani: 1
sporočil: 30.415
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj
so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno
pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako
je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na
slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka,
Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih
ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...
sporočil: 386
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej,
načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre
ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen.
Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od
stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena,"
pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars
odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že
zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.
sporočil: 75
Seveda pa se pri prometu med Slovenj Gradcem in Velenjem ne
upošteva prometa preko Črne na Koroškem-Sleme-Šoštanj-Velenje.
Marsikdo od Dravograda, Raven na Koroškem in Prevalj dvakrat
premisli ali bo v Velenje šel preko Sovenj Gradca -Hude Luknje-
Velenje ali preko zgoraj omenjene poti. Za prebivalce zgodnje
Mežiške doline Pa dileme praktično ni. Skozi Hudo Luknjo gredo le v
primeru, da otroku pokažejo, kje je nekoč potekala železnica.
Podobno je s tujci. Če se v navigacijo vpiše najkrajša pot se čez
Sleme prebijajo tudi težki tovrnjaki.
Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
sporočil: 970
Noro je, da se sploh projektira štiripasovnico. Za tretjo os rabimo
čimbolj ravno in normalno široko dvopasovnico z izvenivojskimi
priključki v večjih krajih in brez raznih rondojev in omejitev
hitrosti v vsaki vasi.
sporočil: 1.160
Butale ....
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.
Strani: 1