36 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka, Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760815

Strani: 1

Korazijan sporočil: 386
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej, načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen. Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena," pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.

Strani: 1