Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-406186 sporočil: 262
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo in normalno življenje državljanov.

Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.

Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760322

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.890
Najprej podreti protihrupne ograje potem razsiriti ceste potem na novo postaviti protihrupne ograje potem podreti hise ob avtocesti, potem podreti protihrupne ograje potem razsiriti cesto, potem postaviti nove protihrupne ograje....
Skippy sporočil: 3.152
[samohladnik]
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Kje pa ti v prometnih konicah vidiš, da bi naj tranzitni tovorni promet bil kriv za zastoje? Pa saj je komaj kakšen tovornjak v teh kolonah ....

Strani: 1