1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 498
[#2760274] 26.02.19 07:46
Odgovori   +    1
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
blink sporočil: 3.523
[#2760277] 26.02.19 08:07 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    1
[FIN-542579]
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
Agip se je umaknil.
Korazijan sporočil: 386
[#2760278] 26.02.19 08:11 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    2
Najprej so se umaknili, ker Dars ob avtocestni križ spusti samo Petrol in OMV. Nato so se okoli leta 2012 vrnili z mega črpalko na Framu (ni povsem ob križu, je treba par metrov ven po dovozu). To je še vedno druga ali tretja največja Shellova črpalka v Evropi, več goriva na enem mestu prodajo samo v Luksemburgu.
tl.finance.si/3449161
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2760300] 26.02.19 09:41
Odgovori   +    3
Vsaka gospodinja ve, kaj je lijak. Vlijes in cakas da po ozjem delu cedila vsebina sece v steklenico. Zastoji bodo pac med Kosezami in Kozarjem, ker prikljucek ne bo poziral. Matervola. Gnar majo, pameti pa nobene.
anon-406186 sporočil: 262
[#2760322] 26.02.19 10:49
Odgovori   +    7
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo in normalno življenje državljanov.

Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.

Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2760343] 26.02.19 11:28 · odgovor na: anon-406186 (#2760322)
Odgovori   +    6
Najprej podreti protihrupne ograje potem razsiriti ceste potem na novo postaviti protihrupne ograje potem podreti hise ob avtocesti, potem podreti protihrupne ograje potem razsiriti cesto, potem postaviti nove protihrupne ograje....
Skippy sporočil: 3.152
[#2761015] 28.02.19 23:40 · odgovor na: anon-406186 (#2760322)
Odgovori   +    0
[samohladnik]
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Kje pa ti v prometnih konicah vidiš, da bi naj tranzitni tovorni promet bil kriv za zastoje? Pa saj je komaj kakšen tovornjak v teh kolonah ....

Strani: 1