Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars bo gradil šestpasovnico na ljubljanskem obroču med Kosezami in Kozarjami
Strani: 1
sporočil: 386
Najprej so se umaknili, ker Dars ob avtocestni križ spusti samo
Petrol in OMV. Nato so se okoli leta 2012 vrnili z mega črpalko na
Framu (ni povsem ob križu, je treba par metrov ven po dovozu). To
je še vedno druga ali tretja največja Shellova črpalka v Evropi,
več goriva na enem mestu prodajo samo v Luksemburgu.
tl.finance.si/3449161
tl.finance.si/3449161
sporočil: 10.889
Vsaka gospodinja ve, kaj je lijak. Vlijes in cakas da po ozjem delu
cedila vsebina sece v steklenico. Zastoji bodo pac med Kosezami in
Kozarjem, ker prikljucek ne bo poziral. Matervola. Gnar majo,
pameti pa nobene.
sporočil: 262
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo
in normalno življenje državljanov.
Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.
Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.
Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
sporočil: 10.889
Najprej podreti protihrupne ograje potem razsiriti ceste potem na
novo postaviti protihrupne ograje potem podreti hise ob avtocesti,
potem podreti protihrupne ograje potem razsiriti cesto, potem
postaviti nove protihrupne ograje....
sporočil: 3.152
[samohladnik]Kje pa ti v prometnih konicah vidiš, da bi naj tranzitni tovorni promet bil kriv za zastoje? Pa saj je komaj kakšen tovornjak v teh kolonah ....
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.
Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Strani: 1