Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[spiderman]
> [hansi]
> Spoštovani "Macadamia",
> Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
> Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
> Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
> Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
> Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
> Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!

Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.
Spoštovani Spiderman,

Če ne razumete, ne trapajte! Poiščite prometne obremenitve cest in poglejte potrebe industrije in število prebivalcev. Kaj od tega je v Bovcu primerljivo s Koroško, Šaleško?

Na Koroškem se od že doslej od plačanih cestnin (večletno poprečje) ne porabi vse na Koroškem. Večina nas plača vinjeto za 5 kratno uporabo AC.
Delovna mesta država (npr. DURS) odnaša v Ljubljano (beri dohodnino), ker javna uprava ne zna delati oddaljeno. Zato je problem s prometom v LJ!
Ko bo Vas poslovni partner, ob pogledu na prometne povezave, vprašal, če v Sloveniji plačujete davke, vam bo nerodno (ali morda ne). Meni je bilo!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760137

Strani: 1

anon-358556 sporočil: 129
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.

Strani: 1