Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 861
[Macadamia]
Avtocesta od NM do Zagreba je že sedaj najbolj mrtva AC v državi, kjer lahko voziš kakor želiš pa ne bo nikogar ki bi kaj na to rekel. Pri Brežicah s ceste poniknejo še zadnje slovenske registracije, naprej gre le še par Hrvatov in tujcev. Izjema je poletje in prazniki. Če se vzpostavi hitra cesta skozi Gorjance bo slednja v trenutku zaradi tovora in migracij S-J najbolj obremenjena cesta v državi, sploh zato, ker ne bo imela polni profil. Obstoječa AC do Zagreba pa bo lahko pešpot in kolesarska steza, saj bo izgubila svoj pomen. Če 3. Razvojna os bo, naj bo ekstra placljiva ali pa naj jo kompletno financira EU. Zadolževati se zaradi nemskih penzionistov in bosanskih delavcev pa nima smisla.
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2760118

Strani: 1

spiderman sporočil: 1.364
[hansi]
Spoštovani "Macadamia",
Če mislite, da na Koroškem, ali v Beli Krajini podjetja in prebivalci ne plačujejo davkov, se zelo motite.
Prav tako Ljubljana nima ekskluzivne pravice za porabo v proračunu nabranih davkov.
Tudi Korošci in Belokranjci si zaslužimo spodobno povezavo do prestolnice, oz AC križa!
Država ali DARS se ne bo zadolževala se zaradi nemških penzionistov in bosanskih delavcev, ampak zaradi lokalnega prebivalstva na Koroškem, v Šaleški dolini, Dolenjcev in Belokranjcev!
Bosanci, Nemci, Nizozemci in ostali bodo pa plačevali cestnine (Vinjete).
Tovorni promet bo zagotovo našel pot na 3. razvojno os, ker v primeru zapore Karavanškega predora je danes najbližji spodoben mejni prehod Šentilj. Zato je potrebno ceste graditi tako, da ne bodo moteče za okolje. Tudi tovorni promet bo plačeval cestnine!
Spoštovani "Hansi"
Jaz nebi preveč "opletal" s tem "vašim" plačevanjem davkov.
Se bojim, da obstaja nevarnost, da bi kdo dejansko preveril koliko EUR se nabere teh "vaših davkov". Potem bi se pa kaj lahko ugotovilo, da se niti golo vzdrževanje trenutne cestne povezava ne "izplača".
.
Ne se čudit, ampak tudi ljudje na Bovškem in v Trenti "plačujejo davke".
Torej si tudi oni zaslužijo AC do Bovca + AC predor pod Vršičem za povezavo na gorenjsko AC.
.
Ne trapat.
anon-476752 sporočil: 484
Zadnja sprememba: anon-476752 25.02.2019 12:59
Nisem iz lj. Kot uporabnik omenjene ceste se zavedam, da gradnja 4 pasovne hitre ceste predstavlja past. Zaradi nekaj tisoč dnevnih migrantov nima smisla graditi tako cesto, ker obstoječa ni tako slaba. Slabo jo naredijo kolone južnih tovornjakov, turisti in gastarbajterji. Načrtovana 4 pasovnica bo preobremenjena, ker bo požrla večji del tistega prometa, ki zdaj povzroča kilometrske zastoje na Zagreb Lučko cestnini ob vikendih oz letnih dopustih. Ker ne bo imela odstavnih pasov, bo zato nevarna. Obstoječa infrastruktura NM ZG pa bo lahko poligon za kotalkanje... Tistih nekaj tisoč Belokranjcev in par firm iz Črnomlja ne predstavlja dejavnik tveganja, tveganje so zame vsi turisti, tovornjaki in migranti na tej cesti. Zato predlagam vsaj tunelnino ali kaj podobnega.

Strani: 1