44 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
57 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 1
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Peter seveda pozablja ključno konkurenčno prednost spletnih trgovec, ki je noben brick and mortar trgovec ne more doseči - neplačevanje davkov.

Če je razlika v ceni nekaj centov pri manjših, pri večjih nakupih pa nekaj evrov, potem je seveda nasmešek in kakovost storitve zelo pomembna. Pri nekaj 100 ali nekaj 1.000 EUR pa ljudi pri enakovrednih izdelkih prav en k briga prijaznost.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2759604

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.823
[sopranos]
Peter seveda pozablja ključno konkurenčno prednost spletnih trgovec, ki je noben brick and mortar trgovec ne more doseči - neplačevanje davkov.

Če je razlika v ceni nekaj centov pri manjših, pri večjih nakupih pa nekaj evrov, potem je seveda nasmešek in kakovost storitve zelo pomembna. Pri nekaj 100 ali nekaj 1.000 EUR pa ljudi pri enakovrednih izdelkih prav en k briga prijaznost.
Tako je....

Pri Fejst kelnarci je lahko kofe tud več kot 2€.

Pa se noben ne prtožuje.

Strani: 1