1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2759552] 21.02.19 12:20
Odgovori   +    3
V okviru energetskega prehoda si znamka prizadeva vsakomur omogočiti individualno mobilnost v mestu.
Tole ima skoraj toliko buzzwordov kot postmodernisticni filozofski clanki.
anon-346438 sporočil: 17
[#2759555] 21.02.19 12:24
Odgovori   +    3
Problem bo cena. Ker bo dražji od sedaj najcenejših avtomobilov, jih na cesti ne bomo videli veliko. Podobno kot velja za smart.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2759572] 21.02.19 13:11 · odgovor na: (#2759562)
Odgovori   +    0
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2759703] 22.02.19 09:01 · odgovor na: PyotrNovak (#2759572)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
Saj tole je bolj PR izdelek, češ mi smo tudi nekje, čeprav nimamo še nič (resnega).
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2759707] 22.02.19 09:52
Odgovori   +    2
V dolžino meri dvosedežnik le 2,5 metra, kar pomeni, da je slabih 20 centimetrov krajši od smarta fortwo. Baterija omogoča doseg 100 kilometrov, največja hitrost je 45 kilometrov na uro.
Če je to prihodnost, hočem nazaj v preteklost.
ustvarja glasbo, s katero opozarja pešce že v prostem teku. Gre za preplet organske glasbe moških in ženskih glasov
?!?!?
What in the actual fuck?

Saj ni čudno, da je navaden francoski folk popizdil in oblekel rumene jopiče.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2759760] 22.02.19 12:35 · odgovor na: anon-20668 (#2759707)
Odgovori   +    0
Ker navadna hupa je za pusije! Seveda bo vsak naredil SVOJO hupo in potem bos namesto v filharmonijo hodil na glavno krizisce.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2759776] 22.02.19 13:06
Odgovori   +    3
Mene tole spominja na tisti avtek, ki ga Gustav iz risanke da pod pajzko in odnese na balkon.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2760644] 27.02.19 12:15 · odgovor na: PyotrNovak (#2759572)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
se strinjam, da ta konceptek ni glih eksemplaren primer realnega evropskega "električnega prometala" ampak, sej gre za koncept! pa ne tega, da je "električen", ampak veliko bolj tega, kako vozila (še posebej "mestna") uporabljat v niti ne tako oddaljeni prihodnosti v velikih velemestih... torej, nekaj kar je povprečnemu slovenclu itak nepredstavljivo že zaradi geografske in svetovno-nazorske precepcije :P... zato avto odpreš in zaženeš s telefonom, ki istočasno služi tudi kot "head-up instrumet tabla", ima doseg samo 100km (kar je zadost za veliko mesto z nebroj polninimi parkirišči, ima "velemestno praktičnost in dimenzije" itd...

poleg tega pa je tudi študija "minimizacije" sestavnih delov... nima "levih in desnih" vrat ampak samo ena, ki se dajo montirat na obe strani, enako je z vzvratnim ogledalom, njegova hauba je lahko tudi pokrov prtljažmika in ima "samo en blatnik", ki paše na vse štiri vogale avtomobila... no, vsaj toliko se je dalo razbrat iz prezentacijskih videov.
kar v bistvu pomeni, da ne gre za "dizajnerski iz*rk" po sistemu "glejte kako je*ački avto bi lahko naredili, če bi hoteli" ampak za koncept s katerim se raziskujejo možnosti drugačne uporabe in poenostavljanja proizvodnje. skratka, za koncept v pravem pomenu besede...

se pa strinjam, da njegov dizajn ni glih "za sezut" in da v tem momentu (in tak kot je) nima preveč veze z realnostjo ... :)

Strani: 1