1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2759552] 21.02.19 12:20
Odgovori   +    3
V okviru energetskega prehoda si znamka prizadeva vsakomur omogočiti individualno mobilnost v mestu.
Tole ima skoraj toliko buzzwordov kot postmodernisticni filozofski clanki.
anon-346438 sporočil: 17
[#2759555] 21.02.19 12:24
Odgovori   +    3
Problem bo cena. Ker bo dražji od sedaj najcenejših avtomobilov, jih na cesti ne bomo videli veliko. Podobno kot velja za smart.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2759572] 21.02.19 13:11 · odgovor na: (#2759562)
Odgovori   +    0
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2759703] 22.02.19 09:01 · odgovor na: PyotrNovak (#2759572)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
Saj tole je bolj PR izdelek, češ mi smo tudi nekje, čeprav nimamo še nič (resnega).
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2759707] 22.02.19 09:52
Odgovori   +    2
V dolžino meri dvosedežnik le 2,5 metra, kar pomeni, da je slabih 20 centimetrov krajši od smarta fortwo. Baterija omogoča doseg 100 kilometrov, največja hitrost je 45 kilometrov na uro.
Če je to prihodnost, hočem nazaj v preteklost.
ustvarja glasbo, s katero opozarja pešce že v prostem teku. Gre za preplet organske glasbe moških in ženskih glasov
?!?!?
What in the actual fuck?

Saj ni čudno, da je navaden francoski folk popizdil in oblekel rumene jopiče.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2759760] 22.02.19 12:35 · odgovor na: anon-20668 (#2759707)
Odgovori   +    0
Ker navadna hupa je za pusije! Seveda bo vsak naredil SVOJO hupo in potem bos namesto v filharmonijo hodil na glavno krizisce.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2759776] 22.02.19 13:06
Odgovori   +    3
Mene tole spominja na tisti avtek, ki ga Gustav iz risanke da pod pajzko in odnese na balkon.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2760644] 27.02.19 12:15 · odgovor na: PyotrNovak (#2759572)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
se strinjam, da ta konceptek ni glih eksemplaren primer realnega evropskega "električnega prometala" ampak, sej gre za koncept! pa ne tega, da je "električen", ampak veliko bolj tega, kako vozila (še posebej "mestna") uporabljat v niti ne tako oddaljeni prihodnosti v velikih velemestih... torej, nekaj kar je povprečnemu slovenclu itak nepredstavljivo že zaradi geografske in svetovno-nazorske precepcije :P... zato avto odpreš in zaženeš s telefonom, ki istočasno služi tudi kot "head-up instrumet tabla", ima doseg samo 100km (kar je zadost za veliko mesto z nebroj polninimi parkirišči, ima "velemestno praktičnost in dimenzije" itd...

poleg tega pa je tudi študija "minimizacije" sestavnih delov... nima "levih in desnih" vrat ampak samo ena, ki se dajo montirat na obe strani, enako je z vzvratnim ogledalom, njegova hauba je lahko tudi pokrov prtljažmika in ima "samo en blatnik", ki paše na vse štiri vogale avtomobila... no, vsaj toliko se je dalo razbrat iz prezentacijskih videov.
kar v bistvu pomeni, da ne gre za "dizajnerski iz*rk" po sistemu "glejte kako je*ački avto bi lahko naredili, če bi hoteli" ampak za koncept s katerim se raziskujejo možnosti drugačne uporabe in poenostavljanja proizvodnje. skratka, za koncept v pravem pomenu besede...

se pa strinjam, da njegov dizajn ni glih "za sezut" in da v tem momentu (in tak kot je) nima preveč veze z realnostjo ... :)

Strani: 1