Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[Inside]
Se pravi 216 tisoč na leto za potniški promet bo plačala država saj gre za OJGS. Po 2020 upam v prodajo, ker dugače naš prevoznik crkne.
Za izredne prevoze kot so Božički bi pa morali plačati uporabnino saj gre za tržni produkt, pa jo ne ker časti SŽ. Tukaj se na polno muti.
Uporobnina za tovorne prevoznike pa je smešno nizka glede na ostale sosednje države. Napišite primerjave.
Vglavnem vsem bodo pobirali 30let, res lep kredit.
BDP je v evroconi in EU je v 4. kvartalu v primerjavi s 3. kvartalom zrasel za 1,2%, najmanj v zadnjih petih letih, Nemčija je upočasnila, Italija še bolj, negotov brexit nas čaka. Kako bo Slovenija amortizirala bodoče upočasnjevanje v EU? V luči napovedanega zvišanja davka na kapital, kar bo upočasnilo prilive tujega kapitala nas bo kriza udarila še prej ko bo zgrajen drugi tir. Kaj sledi? Slovenija čaka novo krizo z ogromnim javnim dolgom in če gospodarska rast pade na ničlo ali bo negativna bodo obresti na naše kredite skočile na »Čuferjevih« 5%-6% odstotkov, v številkah na 1,5 milijard na leto ali še več. Kriza bo, iskali bomo rešitve. Ena od prvih bo prodaja Luke Koper, mogoče bomo morali železnice v koncesijo dati, nič več ne bo našega razen dolga za drugi tir.