Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759505] 21.02.19 09:37
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-317028 21.02.2019 09:40
Kakšen je sploh to državni projekt brez zaprte finančne konstrukcije? Bratuškova kot glavni birič hodi po velikih podjetjih in pleni denar, njeni mali biriči skupaj z Bertoncljevim oboroženim carinikom pa bodo iskali denar za drugi tir pri kostanjajrih, cvetličarkah, vulkanizerjih, espejevskih raznašalcih pic...Kaj tazga v Sloveniji še nismo imeli pa je bilo kar nekaj preplačanih državnih investicij, ki so vsaj na videz kazale nekakšno urejenost, kljub temu, da so kasneje izvajalci z aneksi naredili kaos, pri tem drugem tiru je kaos že v papirjih, kakšen pa je šele na terenu? Naj nam boh pomaga, ko bodo na podlagi tega kaosa začeli graditi, mogoče niti 5 milijard ne bo zadostovalo. Bratuškova s svojo ponovno najdeno zmedo nesojene evrokomisarke dela še večjo zmedo. Zakaj Šarec ne odstopi in ne sprovocira novih volitev? Dobil bo še več glasov, iz vlade pa bodo izginili Bratuškova, Erjavec, tudi Židanu se ne piše dobro...
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2759509] 21.02.19 09:41
Odgovori   +    1
Se pravi 216 tisoč na leto za potniški promet bo plačala država saj gre za OJGS. Po 2020 upam v prodajo, ker dugače naš prevoznik crkne.
Za izredne prevoze kot so Božički bi pa morali plačati uporabnino saj gre za tržni produkt, pa jo ne ker časti SŽ. Tukaj se na polno muti.
Uporobnina za tovorne prevoznike pa je smešno nizka glede na ostale sosednje države. Napišite primerjave.
Vglavnem vsem bodo pobirali 30let, res lep kredit.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2759511] 21.02.19 09:56 · odgovor na: anon-317028 (#2759505)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
Kakšen je sploh to državni projekt brez zaprte finančne konstrukcije?
Tak, kot vedno. Šmafu, šprudlanje, improvizacija, diletantizem. Potem pa debelo gledajo in se praskajo za ušesi, ko gredo stvari po svoje in predaleč, da bi se še dalo nanje resno vplivati (jih ustaviti). Tako vsaj eni mislijo, medtem, ko drugi prekleto dobro vedo, zakaj se te reči delajo tako, kot se. Ker imajo od tega korist, seveda. Če je vse do potankosti vnaprej splanirano, se možnosti za ribarjenje v kalnem krepko zmanjšajo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759518] 21.02.19 10:27 · odgovor na: anon-61428 (#2759509)
Odgovori   +    0
[Inside]
Se pravi 216 tisoč na leto za potniški promet bo plačala država saj gre za OJGS. Po 2020 upam v prodajo, ker dugače naš prevoznik crkne.
Za izredne prevoze kot so Božički bi pa morali plačati uporabnino saj gre za tržni produkt, pa jo ne ker časti SŽ. Tukaj se na polno muti.
Uporobnina za tovorne prevoznike pa je smešno nizka glede na ostale sosednje države. Napišite primerjave.
Vglavnem vsem bodo pobirali 30let, res lep kredit.
BDP je v evroconi in EU je v 4. kvartalu v primerjavi s 3. kvartalom zrasel za 1,2%, najmanj v zadnjih petih letih, Nemčija je upočasnila, Italija še bolj, negotov brexit nas čaka. Kako bo Slovenija amortizirala bodoče upočasnjevanje v EU? V luči napovedanega zvišanja davka na kapital, kar bo upočasnilo prilive tujega kapitala nas bo kriza udarila še prej ko bo zgrajen drugi tir. Kaj sledi? Slovenija čaka novo krizo z ogromnim javnim dolgom in če gospodarska rast pade na ničlo ali bo negativna bodo obresti na naše kredite skočile na »Čuferjevih« 5%-6% odstotkov, v številkah na 1,5 milijard na leto ali še več. Kriza bo, iskali bomo rešitve. Ena od prvih bo prodaja Luke Koper, mogoče bomo morali železnice v koncesijo dati, nič več ne bo našega razen dolga za drugi tir.
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2759539] 21.02.19 11:44
Odgovori   +    1
Ja super!

Samo traso naj korigirajo (= pocenijo) in podvojijo (= dvotirno) pa bom ZA!
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2759573] 21.02.19 13:11 · odgovor na: anon-317028 (#2759518)
Odgovori   +    0
Skratka če bo treba bomo menjali ime države in se igrali nov krog zapravljanja.

Strani: 1