Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (reportaža) Tako se je Janković pogajal z Grki in Siemensom
Strani: 1
sporočil: 2.667
Po petih minutah so se posedli, a niso nadaljevali s sestankom.
Dokler ni ob 10.45 prišel župan.
Tudi sicer je v navadi, da predstojniki MOL napovedo, da v kolikor se ne bo dalo dogovoriti se bo dogovarjanje nadaljevalo pri županu . Vpogled v način delovanja tudi javnih podjetij je jasen odloča župan, podpisujejo in prevzemajo odgovornost pa drugi. Iz članka je razvidno tudi županovo že videno razumevanje poslovanja gospodarskih družb , ponudniki naj bi kar na sestanku licitirali cene verjetno v smislu pavšalnega nižanja cene po procentih .To spominja na poslovanje Electe in Electino nižanje cen iz časov, ko je Janković skušal postati Zidar.
Že videno in slišano; odloča o vsem in nič ne podpiše.
Tudi sicer je v navadi, da predstojniki MOL napovedo, da v kolikor se ne bo dalo dogovoriti se bo dogovarjanje nadaljevalo pri županu . Vpogled v način delovanja tudi javnih podjetij je jasen odloča župan, podpisujejo in prevzemajo odgovornost pa drugi. Iz članka je razvidno tudi županovo že videno razumevanje poslovanja gospodarskih družb , ponudniki naj bi kar na sestanku licitirali cene verjetno v smislu pavšalnega nižanja cene po procentih .To spominja na poslovanje Electe in Electino nižanje cen iz časov, ko je Janković skušal postati Zidar.
Že videno in slišano; odloča o vsem in nič ne podpiše.
sporočil: 30.415
Razpis je bil eden, iste zahteve iste specifikacije in od koder
takšna razlika v ceni, 194,3 milijona evrov napram 133,9 milijona
evrov? Po podjetniško sprašujem kako je to možno? Ima kdo razlago?
Če bi se upoštevali lokalni poslovni običaji in navade, tradicijo
pri razpolaganju z državnim denarjem, korupcijske bonuse...je v
prednosti Siemens. Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot
je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo
očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo
izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho,
ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.
sporočil: 13.628
[FIN-311684]No idea, kaj se dogaja, a če se upoštevajo lokalni običaji, je varianta tudi ponuditi nizko ceno, biti izbran in potem aneks na aneks, ko bo že prepozno za potopit stroške.
Razpis je bil eden, iste zahteve iste specifikacije in od koder takšna razlika v ceni, 194,3 milijona evrov napram 133,9 milijona evrov? Po podjetniško sprašujem kako je to možno? Ima kdo razlago? Če bi se upoštevali lokalni poslovni običaji in navade, tradicijo pri razpolaganju z državnim denarjem, korupcijske bonuse...je v prednosti Siemens. Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho, ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.
sporočil: 30.415
[Gustl]V Sloveniji je vse na glavo obrnjeno. Ob branju Borutove reportaže me je Janković spomnil na Ostapa Benderja iz romanov Iljfa in Petrova, ki sem jih bral v mladosti. Duh Ostapa Benderja nepopravljivega velikega kombinatorja živi v Jankoviću, ki dovoli Ljubljančanom, da ga večkrat zapored za župana izvolijo in še ga bodo, kajti še vedno ni rekel zadnje besede in še veliko kombinacij ima v načrtu.
> [FIN-311684]
>...Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho, ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.
No idea, kaj se dogaja, a če se upoštevajo lokalni običaji, je varianta tudi ponuditi nizko ceno, biti izbran in potem aneks na aneks, ko bo že prepozno za potopit stroške.
sporočil: 209
So tole naročili mestni PR-ovci? Gre za plačan oglas?
Kaj sledi? "Župan pri popoldanski toaleti"? "Župan na tržnici kupuje za nedeljsko kosilo"?
Dajte se no malo zresnit - pa saj smo kot Severna Koreja ali Venezuela (Kubanci so se bojda v zadnjem času celo malo umirili).
Še enkrat - upam, da vam za čaščenje "lika in dela" vsaj dobro plačajo...
Kaj sledi? "Župan pri popoldanski toaleti"? "Župan na tržnici kupuje za nedeljsko kosilo"?
Dajte se no malo zresnit - pa saj smo kot Severna Koreja ali Venezuela (Kubanci so se bojda v zadnjem času celo malo umirili).
Še enkrat - upam, da vam za čaščenje "lika in dela" vsaj dobro plačajo...
sporočil: 10.813
[rename]S se vam zdi normaln, da se Solatar pogovarja o nabavi Turbinske opreme??????
Istočasna pogajanja z vsemi ponudniki niso pogajanja, ampak (obratna) licitacija.
Čudi me, da oboji enostavno niso odstopili od svojih ponudb, če je MOL postavil limit 110 milijonov.
sporočil: 7.095
Kakor vem je ta razpis narejen po sistemu "dobave in montaže na
ključ", torej kakih enormnih aneksov ne bi moglo biti.
sporočil: 2.667
[1357]Pri zanikrno izdelanih projektih in popisih ne pomaga sistem na ključ , ker ključ varuje pogodbeno ceno do 10% potem pa se ključ razbija . V zadnjih dvajsetih letih je marsikateri aneks rezultat razbitega ključa zaradi zanikrnega ali zastarelega projekta .
Kakor vem je ta razpis narejen po sistemu "dobave in montaže na ključ", torej kakih enormnih aneksov ne bi moglo biti.
sporočil: 7.095
Problem TEŠ 6 je bil ravno v tem ker ni bila pogodba na kluč da bi
eno inžinersko podjetje prevzelo kompleten projekt ampak se je
drobilo, gradbeni del posebaj, tehnična oprema posebaj. Trenutno se
pri TEŠ 6 vsi ukvarjajom z Alstomom in Kotarjem okoli odbav
tehnične opreme, pozablja se pa na gradbeni del, ki ni bil nič manj
umazan provizij je bilo pa morda še za odtenek več kot pri
tehničnem delu. Podobna zgodba je tudi bila pri cestnih projektih
ko se je veliko prahu dvigalo okoli gradbincov, dobavitelji
tehnične opreme so šli pa mimo kot da ne obstojajo ampak če
pogledaš številke so tam skoraj egal na kilometer avtoceste če
primerjaš gradbena dela in tehnično opremo. Pri nas je pri vseh
takih projektih žal še vedno tako da nad ekonomsko logiko
prevladuje logika politične ekonomije, ki je dejansko skregana z
vsako logiko in funkcionira lahko zgolj insamo v virtualnem svetu
politike, v realnem svetu ne obstoja. Avtocestni program je šolski
primer zblojenosti politične ekonomije. Ob začetku je prišlo nekaj
odprtih ponud od velikih evropskih gradbincev, da bi se delali celi
odseki ( naprimer Arja Vas Maribor ali pa Razdrto Koper) v enem
kosu, kar bi bilo za državo ceneje in ekonomičnejše iz vsakega
ekonomskega vidika, tako stroškovnega kot prihodkovnega, vendar do
tega ni prišlo,ker je vsa tedanja slovenska politika, leva in desna
odločila, da bodo avtoceste gradila kot glavni izvajalci slovenska
gradbena podjetja in se je tako program zavlekel iz predvidenih 6
let na 20 let, sam program pa podražol iz predvidenih dveh miljard
dolarjev ( ki jer bial zelo zbita cifra, realna pa šteri miljarde
dolarjev) na šest miljard evrov zato da so politčne stranke, ki so
bile tisti čas v parlamentu mastile s provizijami od poslov z in
okoli tega avtocestnega programa.
sporočil: 287
Večina pogajanj v Sloveniji je nedostojnih, zelo pod strokovnim
nivojem in spoštovanjem sogovornikov oz njihovih ekspertiz. Na
koncu gre le za izsiljevanje, ki mu rečemo "trgovinski dogovor" oz
v prevod jaz tebi-ti meni.
Strani: 1