Strani: 1

anon-190292 sporočil: 2.667
[#2759090] 19.02.19 07:08
Odgovori   +    18
Po petih minutah so se posedli, a niso nadaljevali s sestankom. Dokler ni ob 10.45 prišel župan.

Tudi sicer je v navadi, da predstojniki MOL napovedo, da v kolikor se ne bo dalo dogovoriti se bo dogovarjanje nadaljevalo pri županu . Vpogled v način delovanja tudi javnih podjetij je jasen odloča župan, podpisujejo in prevzemajo odgovornost pa drugi. Iz članka je razvidno tudi županovo že videno razumevanje poslovanja gospodarskih družb , ponudniki naj bi kar na sestanku licitirali cene verjetno v smislu pavšalnega nižanja cene po procentih .To spominja na poslovanje Electe in Electino nižanje cen iz časov, ko je Janković skušal postati Zidar.
Že videno in slišano; odloča o vsem in nič ne podpiše.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759102] 19.02.19 08:06
Odgovori   +    8
Razpis je bil eden, iste zahteve iste specifikacije in od koder takšna razlika v ceni, 194,3 milijona evrov napram 133,9 milijona evrov? Po podjetniško sprašujem kako je to možno? Ima kdo razlago? Če bi se upoštevali lokalni poslovni običaji in navade, tradicijo pri razpolaganju z državnim denarjem, korupcijske bonuse...je v prednosti Siemens. Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho, ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.
Gustl sporočil: 13.625
[#2759159] 19.02.19 10:45 · odgovor na: anon-317028 (#2759102)
Odgovori   +    6
[FIN-311684]
Razpis je bil eden, iste zahteve iste specifikacije in od koder takšna razlika v ceni, 194,3 milijona evrov napram 133,9 milijona evrov? Po podjetniško sprašujem kako je to možno? Ima kdo razlago? Če bi se upoštevali lokalni poslovni običaji in navade, tradicijo pri razpolaganju z državnim denarjem, korupcijske bonuse...je v prednosti Siemens. Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho, ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.
No idea, kaj se dogaja, a če se upoštevajo lokalni običaji, je varianta tudi ponuditi nizko ceno, biti izbran in potem aneks na aneks, ko bo že prepozno za potopit stroške.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2759170] 19.02.19 11:12 · odgovor na: Gustl (#2759159)
Odgovori   +    2
[Gustl]
> [FIN-311684]
>...Grška cena je verjetno prava cena, podobna kot je turška Cengizova cena prava cena za Karavanke, tukaj je nekdo očitno namignil Siemensu naj zviša ceno za 60 milijonov in bo izbran, drugače ne bo...in so fantje iz Siemensa bili bolj tiho, ker ničesar pametnega ni za povedati, le čakati je treba.

No idea, kaj se dogaja, a če se upoštevajo lokalni običaji, je varianta tudi ponuditi nizko ceno, biti izbran in potem aneks na aneks, ko bo že prepozno za potopit stroške.
V Sloveniji je vse na glavo obrnjeno. Ob branju Borutove reportaže me je Janković spomnil na Ostapa Benderja iz romanov Iljfa in Petrova, ki sem jih bral v mladosti. Duh Ostapa Benderja nepopravljivega velikega kombinatorja živi v Jankoviću, ki dovoli Ljubljančanom, da ga večkrat zapored za župana izvolijo in še ga bodo, kajti še vedno ni rekel zadnje besede in še veliko kombinacij ima v načrtu.
0423KDXIn sporočil: 208
[#2759178] 19.02.19 11:47
Odgovori   +    3
So tole naročili mestni PR-ovci? Gre za plačan oglas?

Kaj sledi? "Župan pri popoldanski toaleti"? "Župan na tržnici kupuje za nedeljsko kosilo"?

Dajte se no malo zresnit - pa saj smo kot Severna Koreja ali Venezuela (Kubanci so se bojda v zadnjem času celo malo umirili).

Še enkrat - upam, da vam za čaščenje "lika in dela" vsaj dobro plačajo...
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2759179] 19.02.19 11:51 · odgovor na: (#2759120)
Odgovori   +    11
[rename]
Istočasna pogajanja z vsemi ponudniki niso pogajanja, ampak (obratna) licitacija.
Čudi me, da oboji enostavno niso odstopili od svojih ponudb, če je MOL postavil limit 110 milijonov.
S se vam zdi normaln, da se Solatar pogovarja o nabavi Turbinske opreme??????
1357 sporočil: 7.095
[#2759195] 19.02.19 12:57 · odgovor na: Gustl (#2759159)
Odgovori   +    0
Kakor vem je ta razpis narejen po sistemu "dobave in montaže na ključ", torej kakih enormnih aneksov ne bi moglo biti.
anon-190292 sporočil: 2.667
[#2759202] 19.02.19 13:26 · odgovor na: 1357 (#2759195)
Odgovori   +    3
[1357]
Kakor vem je ta razpis narejen po sistemu "dobave in montaže na ključ", torej kakih enormnih aneksov ne bi moglo biti.
Pri zanikrno izdelanih projektih in popisih ne pomaga sistem na ključ , ker ključ varuje pogodbeno ceno do 10% potem pa se ključ razbija . V zadnjih dvajsetih letih je marsikateri aneks rezultat razbitega ključa zaradi zanikrnega ali zastarelega projekta .
1357 sporočil: 7.095
[#2759203] 19.02.19 13:30 · odgovor na: (#2759196)
Odgovori   +    1
Problem TEŠ 6 je bil ravno v tem ker ni bila pogodba na kluč da bi eno inžinersko podjetje prevzelo kompleten projekt ampak se je drobilo, gradbeni del posebaj, tehnična oprema posebaj. Trenutno se pri TEŠ 6 vsi ukvarjajom z Alstomom in Kotarjem okoli odbav tehnične opreme, pozablja se pa na gradbeni del, ki ni bil nič manj umazan provizij je bilo pa morda še za odtenek več kot pri tehničnem delu. Podobna zgodba je tudi bila pri cestnih projektih ko se je veliko prahu dvigalo okoli gradbincov, dobavitelji tehnične opreme so šli pa mimo kot da ne obstojajo ampak če pogledaš številke so tam skoraj egal na kilometer avtoceste če primerjaš gradbena dela in tehnično opremo. Pri nas je pri vseh takih projektih žal še vedno tako da nad ekonomsko logiko prevladuje logika politične ekonomije, ki je dejansko skregana z vsako logiko in funkcionira lahko zgolj insamo v virtualnem svetu politike, v realnem svetu ne obstoja. Avtocestni program je šolski primer zblojenosti politične ekonomije. Ob začetku je prišlo nekaj odprtih ponud od velikih evropskih gradbincev, da bi se delali celi odseki ( naprimer Arja Vas Maribor ali pa Razdrto Koper) v enem kosu, kar bi bilo za državo ceneje in ekonomičnejše iz vsakega ekonomskega vidika, tako stroškovnega kot prihodkovnega, vendar do tega ni prišlo,ker je vsa tedanja slovenska politika, leva in desna odločila, da bodo avtoceste gradila kot glavni izvajalci slovenska gradbena podjetja in se je tako program zavlekel iz predvidenih 6 let na 20 let, sam program pa podražol iz predvidenih dveh miljard dolarjev ( ki jer bial zelo zbita cifra, realna pa šteri miljarde dolarjev) na šest miljard evrov zato da so politčne stranke, ki so bile tisti čas v parlamentu mastile s provizijami od poslov z in okoli tega avtocestnega programa.
anon-305462 sporočil: 287
[#2759901] 23.02.19 15:46
Odgovori   +    2
Večina pogajanj v Sloveniji je nedostojnih, zelo pod strokovnim nivojem in spoštovanjem sogovornikov oz njihovih ekspertiz. Na koncu gre le za izsiljevanje, ki mu rečemo "trgovinski dogovor" oz v prevod jaz tebi-ti meni.

Strani: 1