49 min
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
2 uri
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
2 uri
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
7 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
8 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
9 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
20 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
22 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
23 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
23 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
23 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
23 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[alek14]
>Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.

In your face Janković in Koželj!

Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
Ja drži. Če pogledaš Celovško se je promet zjutraj praktično zaustavil predvsem odkar so zaprli desni pas za avtobuse in taksije. Hkrati avtobusi zaradi tega niso nič hitrejši, ker desni pas zasedajo avtomobili, ki se vključujejo iz stranskih ulic in se v ključujejo v glavno ruto, ter s tem blokirajo promet tudi na desnem pasu. Nekoč se je ob enaki gostoti prometa, dalo peljat do Delavskega doma skoraj tekoče, danes pa gre s kolesom dosti hitreje.
Ampak ne, važno da smo ekološki in oh in sploh :)