4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

jurenovak sporočil: 122
[#2758871] 17.02.19 10:58
Odgovori   +    2
A številka 1,8 MIO (1.812.411) za Brnik za 2018 drži?
Ker če drži (je ista metodologija), je to precej boleče, da največje SLO (2,0 mio prebivalcev) letališče uvrsti prehitijo 3 hrvaška (4,0 mio prebivalcev)
sopranos sporočil: 11.404
[#2758883] 17.02.19 12:22 · odgovor na: jurenovak (#2758871)
Odgovori   +    3
[jurenovak]
A številka 1,8 MIO (1.812.411) za Brnik za 2018 drži?
Ker če drži (je ista metodologija), je to precej boleče, da največje SLO (2,0 mio prebivalcev) letališče uvrsti prehitijo 3 hrvaška (4,0 mio prebivalcev)
Hrvatje imajo pač bistveno več turističnega obiska in to je njihov generator letalskega prometa. Tudi število prebivalcev konstantno upada zaradi izseljevanja. In ti zdomci zagotovo obiskujejo svojo nekdanjo domovino tudi z letali. Recimo iz Irske, kjer je v zadnjih letih ogromna hrvaška skupnost.

Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.
anon-389102 sporočil: 6
[#2758894] 17.02.19 13:42 · odgovor na: (#2758884)
Odgovori   +    0
Preprosto nimaš pojma kaj se dogaja na področju razvoja letalstva. Brnik nazaduje s hitrostjo prostega pada zaradi nesposobnega managementa in laastnika, ki mu ni mar za razvoj linij.
sopranos sporočil: 11.404
[#2758903] 17.02.19 14:52 · odgovor na: (#2758884)
Odgovori   +    1
[kren]
> [sopranos]
> Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.

Ne toliko zaradi slabega razvoja brniškega letališča, kot zaradi nižjih cen poletov. Cene poletov so pa nižje zaradi večje ekonomije obsega (beri: večje zasedenosti letal). Slovencev nas je enostavno premalo (pa premalo turistov obišče Slovenijo), da bi lahko na brniškem letališču tako napolnili letala, kot recimo na beneškem. Da o mariborskem letališču sploh ne izgubljam besed.
Dolga leta so bile takse in gorivo na brniškem letališču izjemno visoke. V letališče se je zelo malo vlagalo. Prav tako je bila turistična industrija zelo nezainteresirana za razvoj letališča in linij. Adrio so tudi upravljali zelo po kavbojsko. V tekmi z Zagrebom smo imeli čas ko je tam divjala vojna, a tega nismo bili sposobni izkoristiti.

A nič še ni izgubljenega. Je pa res, da bo sedaj veliko težje. Na roko nam gre, da število prebivalcev na Hrvaškem upada. Na drugi strani pa se število prebivalcev v Sloveniji in še zlasti v širši ljubljanski regiji povečuje.

Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
crt sporočil: 27.189
[#2758904] 17.02.19 15:08 · odgovor na: sopranos (#2758903)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
fraport:

Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html

State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %
anon-389102 sporočil: 6
[#2758921] 17.02.19 18:21 · odgovor na: (#2758899)
Odgovori   +    1
Tako. Ampak ve kako upravljat letališče. Preprosto nima interesa, da se Ljubljana razvija razen, da polni Frankfurt in ostale hube, ki jih obvladuje Lufthansa (FRA, MUN, VIE, ZUR). Letlaišče pa so kupili preprosto zato, da ga ne bi kdo drug in s tem razvijal več neposrednih letalskih povezav, kar bi pomenilo manjši dotok transfernih povezah na hub-e, ki jih posredno ali neposredno obvladujejo. Kljub temu, da je to majhna številka potnikov, ima Fraport toliko letališč naokrog, da se jim suma sumaro to pozna. Zraven tega še dobijo malenskost višji donos na kapital, kot bi bile obresti na njihove depozite. Torej win-win sitacija za Fraport in izjemno slaba za Slovenijo.
anon-389102 sporočil: 6
[#2759030] 18.02.19 18:18 · odgovor na: (#2758923)
Odgovori   +    0
Ti gledaš kakšno je stanje v tem trenutku. Fraport gleda strateško za 50 let naprej.
sopranos sporočil: 11.404
[#2759047] 18.02.19 20:10 · odgovor na: crt (#2758904)
Odgovori   +    0
[crt]
> [sopranos]
> Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.

fraport:

Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html

State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %
Kaj hočeš s tem povedati?

Jaz sem govoril o tem kako so predstavniki slovenske države upravljali letališče in kakšne so posledice tega.

Ali bo Fraport kaj boljši bomo še videli. Zaenkrat smo lahko zadovoljni. Je pa res, da ni vse to posledica samo njihovega truda, ampak tudi posledica konjukture, prizadevanj lokalne skupnosti ter konec koncev tudi tega, da je država končno vsaj malo stopila nasproti prizadevanjem upravljalca letališča. Kar je pravzaprav smešno, ker je imela prej manj posluha, ko je bila še v upravljalski funkciji.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2759054] 18.02.19 20:44
Odgovori   +    0
Letalisce Split kot firma so geniji obvladovanja posla za vsa okoliska letalisca dalec na okoli. Z eno samo stezo in infrastrukturo ki jo imajo.To da obhendlajo 3 mio potnikov v prakticno samo poletni sezoni jim ni para.Govorim predvsem o tehnicnih vidikih poslovanja.

Strani: 1