18 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[kren]
> [sopranos]
> Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.

Ne toliko zaradi slabega razvoja brniškega letališča, kot zaradi nižjih cen poletov. Cene poletov so pa nižje zaradi večje ekonomije obsega (beri: večje zasedenosti letal). Slovencev nas je enostavno premalo (pa premalo turistov obišče Slovenijo), da bi lahko na brniškem letališču tako napolnili letala, kot recimo na beneškem. Da o mariborskem letališču sploh ne izgubljam besed.
Dolga leta so bile takse in gorivo na brniškem letališču izjemno visoke. V letališče se je zelo malo vlagalo. Prav tako je bila turistična industrija zelo nezainteresirana za razvoj letališča in linij. Adrio so tudi upravljali zelo po kavbojsko. V tekmi z Zagrebom smo imeli čas ko je tam divjala vojna, a tega nismo bili sposobni izkoristiti.

A nič še ni izgubljenega. Je pa res, da bo sedaj veliko težje. Na roko nam gre, da število prebivalcev na Hrvaškem upada. Na drugi strani pa se število prebivalcev v Sloveniji in še zlasti v širši ljubljanski regiji povečuje.

Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758903

Strani: 1

crt sporočil: 27.173
[sopranos]
Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
fraport:

Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html

State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %

Strani: 1