Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Na hrvaških letališčih lani 10 odstotkov več potnikov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2758903] 17.02.19 14:52 · odgovor na: (# 2758884)
[kren]Dolga leta so bile takse in gorivo na brniškem letališču izjemno visoke. V letališče se je zelo malo vlagalo. Prav tako je bila turistična industrija zelo nezainteresirana za razvoj letališča in linij. Adrio so tudi upravljali zelo po kavbojsko. V tekmi z Zagrebom smo imeli čas ko je tam divjala vojna, a tega nismo bili sposobni izkoristiti.
> [sopranos]
> Je res tudi to, da smo zaradi slabega razvoja brniškega letališča izgubili ogromno slovenskih potnikov. In te potnike so prevzeli v Zagrebu, Benetkah, tudi Gradcu in Trstu.
Ne toliko zaradi slabega razvoja brniškega letališča, kot zaradi nižjih cen poletov. Cene poletov so pa nižje zaradi večje ekonomije obsega (beri: večje zasedenosti letal). Slovencev nas je enostavno premalo (pa premalo turistov obišče Slovenijo), da bi lahko na brniškem letališču tako napolnili letala, kot recimo na beneškem. Da o mariborskem letališču sploh ne izgubljam besed.
A nič še ni izgubljenega. Je pa res, da bo sedaj veliko težje. Na roko nam gre, da število prebivalcev na Hrvaškem upada. Na drugi strani pa se število prebivalcev v Sloveniji in še zlasti v širši ljubljanski regiji povečuje.
Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758903
Strani: 1
[#2758904] 17.02.19 15:08 · odgovor na: (# 2758903)
[sopranos]fraport:
Proti nam pa dela to, da je turistična industrija še vedno v pretežno državni lasti. In še bolj to, da smo za poslovanje izredno neprijazna država.
Shareholder Structure www.fraport.com/cont...cture.html
State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH (frankfurtski mestni holding, op. crt) 20.16 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 5.02 %
Unkown 35.07 %
Strani: 1