Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[abohte]
Deloma se s tabo strinjam. Res je, da o železnicah nimam prav dosti pojma, vseeno pa imam kot davkoplačevalec vso pravico povedati mnenje. Sicer dopuščam možnost, da je glede te investicije moje mnenje napačno, nikakor pa ne drži, da ne bi sprejel strokovnih argumentov. In to je pravzaprav ključen očitek SŽ: oni so glede nakupa tiho. Po eni strani očitaš davkoplačevalcu, da nima strokovnih argumentov in da glasnost ulice prevlada nad strokovno argumentacijo, po drugi strani pa je tista organizacija, ki naj bi kao imela strokovne argumente, tiho.
Kaj ti to pove? Če imajo argumente, jih naj pač predstavijo. Je to tako težko? In če za njih to je tako zelo težko, če niso zmožni komunicirati z javnostjo, kako naj bi jim potem zaupal tako kompleksen posel, kot je nakup lokomotiv?
Zakaj bi pa gospodarska družba davkoplačevalcem posameznikom izdajala račune za svoje preteklo in prihodnje leto. Za preteklost so podana poslovna poročila, za prihodnost gre pa nemalokrat za poslovne tajnosti in se javnosti kaj dosti ne tiče, vsaj dokler jim ne grozijo finančne posledice. Če pa davkoplačevalci niso zadovoljni s poslovanjem, med brati jih poslovanje omenjene gospodarske družbe bremenu točno 0€, in če se ne motim garancije za pretekle nakupe še v času drugačne organiziranosti, pa naj zamenjajo zastopnike (vsakokratna vlada) lastnika (države). V demokraciji so pač zato volitve, najmanj na 4 leta. Toliko o davkoplačevalskih kompetencah pri upravljanju firme v 100% državni lasti. Vse ostalo je pa najbolj žlahtna forma kardeljanskega samoupravljanja. Pika