28 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
1 ura
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[alek14]
>Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.

In your face Janković in Koželj!

Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
No, če bi hodil malo po svetu bi ugotovil, da se mesta zelo hitro "odkrižajo" neželjenih avtomobilov in seveda avtomobilistov takega kova, če je le volja. O tem nekoč pisal Gustl. In te pri nas ni, kakšen halo je bil, ko se je center zaprl za avtomobile, da ne govorimo o pritožbah na US, ker je bilo potrebno začeti plačevati parkiranje.... Izkušnje kažejo (no tako sem slišal, po onih koncih se ne gibljem poreveč, da se rumeni pas za avtobuse na Celovški dobro obnese, in da bojda marsikdo premisli ali bi se gužval z avtom, ali šel na avtobus. In poleg rumenih pasov na vpadnicah s 4 prometnimi pasovi je potrebno urediti še semaforje, da se prilagajajo prometu avtobusov in ne osebnih vozil. 50 vozil s 60 potniki je že precejšna gneča na cesti, vsega skupaj za srednje dobro zaseden avtobus. Moj izkušnje, konkretno Grenoblom podobne velikosti kot LJ kažejo, da se z avtobusi (imajo tudi tramvaje) hitreje vozi kot z avtomobili, seveda imajo svoje pasove, semaforji gledajo na njih. No ostaja še vedno vprašanje komercialne hitrosti. Toda če moraš iskati obvoznice, iskati garažo, se vse skupaj več ne splača, še zlasti ker parkiranje v mestu mora biti DRAGO! Pred leti sem naprimer za 4,5 h parkiranja v Gradcu plačal 1€ manj kot stane najcenejša žel. karta LJ-Dunaj. Že vedo zakaj se vozijo s primestnimi vlaki. In roko na srce Koželj ima pri upadu potnikov v medkrajevnem avtobusnem prometu kaj malo zaslug, ima jih pa precej za urejenost Ljubljane.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758833

Strani: 1

anon-479146 sporočil: 49
čas vnosa: 17.02.19 06:56
[MarijanMacek]
> [alek14]
> >Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.
>
> In your face Janković in Koželj!
>
> Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
> Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.

No, če bi hodil malo po svetu bi ugotovil, da se mesta zelo hitro "odkrižajo" neželjenih avtomobilov in seveda avtomobilistov takega kova, če je le volja. O tem nekoč pisal Gustl. In te pri nas ni, kakšen halo je bil, ko se je center zaprl za avtomobile, da ne govorimo o pritožbah na US, ker je bilo potrebno začeti plačevati parkiranje.... Izkušnje kažejo (no tako sem slišal, po onih koncih se ne gibljem poreveč, da se rumeni pas za avtobuse na Celovški dobro obnese, in da bojda marsikdo premisli ali bi se gužval z avtom, ali šel na avtobus. In poleg rumenih pasov na vpadnicah s 4 prometnimi pasovi je potrebno urediti še semaforje, da se prilagajajo prometu avtobusov in ne osebnih vozil. 50 vozil s 60 potniki je že precejšna gneča na cesti, vsega skupaj za srednje dobro zaseden avtobus. Moj izkušnje, konkretno Grenoblom podobne velikosti kot LJ kažejo, da se z avtobusi (imajo tudi tramvaje) hitreje vozi kot z avtomobili, seveda imajo svoje pasove, semaforji gledajo na njih. No ostaja še vedno vprašanje komercialne hitrosti. Toda če moraš iskati obvoznice, iskati garažo, se vse skupaj več ne splača, še zlasti ker parkiranje v mestu mora biti DRAGO! Pred leti sem naprimer za 4,5 h parkiranja v Gradcu plačal 1€ manj kot stane najcenejša žel. karta LJ-Dunaj. Že vedo zakaj se vozijo s primestnimi vlaki. In roko na srce Koželj ima pri upadu potnikov v medkrajevnem avtobusnem prometu kaj malo zaslug, ima jih pa precej za urejenost Ljubljane.
po svetu lahko je, kot je, a to ne spremeni dejstva, da je ljubljana ena navadna luknja s pašalukarsko mentaliteto prodajalcev kebaba in ćevapćićev in niti slučajno ne sodi med evropske, kaj šele svetovne prestolnice.....njena infrastruktura pa je še vedno mešanica partizanske visoke umetnosti v gradnjah ter ščepec balkansko-pašalukarske arhitekture brez duše, brez omembe vredne arhitekture.....ampak folku v ljubljani zadeve niso jasne, oni mislijo, da so neka izjema, da so po nekem ključu pametnejši, kot ostala slovenija in svet :) v bistve ste pa samo sami sebi namen in ta vaša "milenijska" šala davkoplačevalcem požre veliko davkoplačevalskega kapitala s katerim bi lahko naredili marsikaj drugega uporabnega po državi....

Strani: 1