6 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
1 ura
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
1 ura
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
1 ura
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[alek14]
>Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.

In your face Janković in Koželj!

Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
No, če bi hodil malo po svetu bi ugotovil, da se mesta zelo hitro "odkrižajo" neželjenih avtomobilov in seveda avtomobilistov takega kova, če je le volja. O tem nekoč pisal Gustl. In te pri nas ni, kakšen halo je bil, ko se je center zaprl za avtomobile, da ne govorimo o pritožbah na US, ker je bilo potrebno začeti plačevati parkiranje.... Izkušnje kažejo (no tako sem slišal, po onih koncih se ne gibljem poreveč, da se rumeni pas za avtobuse na Celovški dobro obnese, in da bojda marsikdo premisli ali bi se gužval z avtom, ali šel na avtobus. In poleg rumenih pasov na vpadnicah s 4 prometnimi pasovi je potrebno urediti še semaforje, da se prilagajajo prometu avtobusov in ne osebnih vozil. 50 vozil s 60 potniki je že precejšna gneča na cesti, vsega skupaj za srednje dobro zaseden avtobus. Moj izkušnje, konkretno Grenoblom podobne velikosti kot LJ kažejo, da se z avtobusi (imajo tudi tramvaje) hitreje vozi kot z avtomobili, seveda imajo svoje pasove, semaforji gledajo na njih. No ostaja še vedno vprašanje komercialne hitrosti. Toda če moraš iskati obvoznice, iskati garažo, se vse skupaj več ne splača, še zlasti ker parkiranje v mestu mora biti DRAGO! Pred leti sem naprimer za 4,5 h parkiranja v Gradcu plačal 1€ manj kot stane najcenejša žel. karta LJ-Dunaj. Že vedo zakaj se vozijo s primestnimi vlaki. In roko na srce Koželj ima pri upadu potnikov v medkrajevnem avtobusnem prometu kaj malo zaslug, ima jih pa precej za urejenost Ljubljane.