Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2758595] 15.02.19 11:55
Odgovori   +    14
Komaj uvrstila mi pa že veselo trošimo.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2758602] 15.02.19 12:10 · odgovor na: (#2758600)
Odgovori   +    3
[rename]
Siol piše, da je done deal... 250 maljončkof naj bi "prispeevala" EIB.
Preberi bolje aprila bodo odločali res pa je vse kar je na seznamu appruved. Dnevnik piše dani čas za odpiranje penine. ;)
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2758608] 15.02.19 12:21 · odgovor na: (#2758605)
Odgovori   +    0
Tiskarski škrat. :)
Sicer dela gredo naprej pa če dnar bo ali pa ne.
aimon sporočil: 1.924
[#2758645] 15.02.19 13:40
Odgovori   +    4
"Evropska investicijska banka (EIB) je danes drugi tir nove železniške proge Divača–Koper uvrstila na seznam projektov, ki so kandidati za financiranje. "
Bomo videli, kakšen bo odziv poslancev Evropskega parlamenta in drugih, na katere je bilo naslovljeno pismo, ki so ga objavili na www.portalplus.si/30...in-7-clen/

"8. februarja je Vili Kovačič vsem 750 poslancem Evropskega parlamenta, predsedniku Evropske investicijske banke, evropski ombudsmanki ter predsedniku deželne vlade Furlanije Julijske krajine poslal pismo, v katerem evropske poslance vseh političnih grupacij poziva, naj zaradi 2. tira proti Sloveniji - podobno kot pred kratkim proti Madžarski - sprožijo postopke po 7. členu Pogodbe Evropske unije ..."

Med drugim je zapisal: "Spoštovani poslanke in poslanci! Upam, da boste alarmantno stanje v Sloveniji vzeli skrajno resno in temu primerno sprožili 7. člen proti Sloveniji ter uvedli postopke, ki so na voljo. Kot sankcijo proti Sloveniji predlagam suspenz vseh evropskih sredstev in posojil (EIB in EBRD ter jamstva Junckerjevega sklada in sredstev kohezije) ter vrnitev že porabljenega denarja za ta projekt. Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti.

Slovenski izum in svetovni unikum v tem projektu pa je tako imenovano JAVNO-JAVNO PARTNERSTVO, ko država (vlada) za 471.000 evrov podkupi lokalno skupnost (občino), tako da ta spremeni odlok o zaščiti edinstvenega naravnega spomenika in s tem odpre pot za brezobziren poseg v naravno dediščino. Sicer pa je to le eden številnih primerov koruptivnega ravnanja, ki ni posamično, pač pa je v Sloveniji množičen, sistemski pojav.

Z ekonomskega vidika pa vlada v tem projektu izkazuje fiktivno rentabilnost, temelječo na monopolu državnega podjetja 2TDK, ki bo s povečanimi dosedanjimi in novimi dajatvami na cestnino, pretovornino, doseglivost in uporabnino zagotavljal pozitivno poslovanje. Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan."
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2758656] 15.02.19 15:12 · odgovor na: aimon (#2758645)
Odgovori   +    4
Ni problema več sploh.
Tajani Italijani nam gredo na roko in hočejo vojno.
Trst bo spet naš!
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2758663] 15.02.19 15:31 · odgovor na: (#2758605)
Odgovori   +    6
[rename]
Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)
Ta uvrstitev je bolj predvolilna reklama za Bulčevo, ki bi jo Cerar želel spraviti v Evropski parlament.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2758666] 15.02.19 15:38 · odgovor na: (#2758617)
Odgovori   +    1
[jezdec666]
Denar ziher bo, ker približno pametnih projektov zamnjkuje
Morda za 2tir kaj pa npr Emonika za katero se tudi piše da bo jutri začetek gradnje pa je sigurno ne bo še nekaj let.
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2758670] 15.02.19 16:05 · odgovor na: aimon (#2758645)
Odgovori   +    2
Med drugim je Vili Kovačič zapisal: "Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti.
... Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan."
Največja slovenska okoljevarstvenika Vili Kovačiča in Marinčeka še kdo jemlje resno? Saj eden trdi, da so lakirani avtomobili smrtno nevarni, drugi, da so železnice okolju grozljivo škodljive.

Marinčeku bomo davkoplačevalci plačali 300.000 eur, da se je pomiril. Poleg kritja stroškov referenduma, koliko želi Vili za pomiritev?
1126DXSXU sporočil: 273
[#2758706] 15.02.19 21:33
Odgovori   +    2
Kakšna je prednost tega zadolževanja pri bankah za katerega mora dati država garancije in gre v dolg države, pred izdajo dolgoročnih državnih obveznic?
linaprin sporočil: 771
[#2758761] 16.02.19 12:48 · odgovor na: (#2758605)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 15.02.19 17:30
[rename]
Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)
Ni še tako daleč. Zaenkrat smo pri "Alenka močno verjame, da denar bo..."

rtvpress
anon-301357 sporočil: 142
[#2758885] 17.02.19 12:47 · odgovor na: anon-154083 (#2758656)
Odgovori   +    0
Kdaj je pa bil naš?
anon-301357 sporočil: 142
[#2758886] 17.02.19 12:48 · odgovor na: linaprin (#2758761)
Odgovori   +    0
Torej lahko dvakrat ugibamo, manjka denar.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2758889] 17.02.19 12:54 · odgovor na: anon-301357 (#2758885)
Odgovori   +    2
[tadejkom]
Kdaj je pa bil naš?
Do leta 1918.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2758929] 17.02.19 19:12 · odgovor na: (#2758919)
Odgovori   +    1
to bo treba vrniti, četrt miljarde nove zadolžitve
za klinčev tir
Bolje to, kot da postanemo jugovzhodna madžarska provinca. Cerar bi slovensko upogibanje hrbta proti Nemčiji in ZDA kompenziral z upogibanjem hrbta proti madžarski. Hvala lepa za tako pokončno držo...
anon-484479 sporočil: 3
[#2758946] 18.02.19 07:45 · odgovor na: linaprin (#2758761)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 17.02.19 14:56
Časovnica gre nekako tekole :
1: sad če, uskoro
2: tek da nije
3: e, jebi ga sad....
anon-55294 sporočil: 46
[#2758951] 18.02.19 08:48 · odgovor na: shevchenko (#2758929)
Odgovori   +    0
Potrebno bi bilo dati v koncesijo Bohinjsko železnico od Sežane do Jesenic za petdeset let in tako dobiti dodatne vire sredstev za drugi tir. Železnica poteka praktično od konca drugega tira do avstrijske meje, popolnoma je neizkoriščena za tranzitni tovorni promet, če bi bil kapital nemški bi se pa še na najbolj eleganten način zavarovali pred raznimi Tajaniji, Salviniji...
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2758960] 18.02.19 09:40 · odgovor na: linaprin (#2758761)
Odgovori   +    0
[linaprin]
> [rename]
> Imam filing, da so popravili zdaj na "naj bi" in "predvidoma"... sprva je bilo kao brejking njuz: EIB bo financirala 2.tir z 250M.... ;-)

Ni še tako daleč. Zaenkrat smo pri "Alenka močno verjame, da denar bo..."

rtvpress
Ja in medtem družba 2tdk veselo dela razpise za ceste, najema kredite doma, skratka delajo kljub temu da niti trasa ni dokončno določena. In če ne bo denarja EIB?

Strani: 1