Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

aimon sporočil: 1.924
"Evropska investicijska banka (EIB) je danes drugi tir nove železniške proge Divača–Koper uvrstila na seznam projektov, ki so kandidati za financiranje. "
Bomo videli, kakšen bo odziv poslancev Evropskega parlamenta in drugih, na katere je bilo naslovljeno pismo, ki so ga objavili na www.portalplus.si/30...in-7-clen/

"8. februarja je Vili Kovačič vsem 750 poslancem Evropskega parlamenta, predsedniku Evropske investicijske banke, evropski ombudsmanki ter predsedniku deželne vlade Furlanije Julijske krajine poslal pismo, v katerem evropske poslance vseh političnih grupacij poziva, naj zaradi 2. tira proti Sloveniji - podobno kot pred kratkim proti Madžarski - sprožijo postopke po 7. členu Pogodbe Evropske unije ..."

Med drugim je zapisal: "Spoštovani poslanke in poslanci! Upam, da boste alarmantno stanje v Sloveniji vzeli skrajno resno in temu primerno sprožili 7. člen proti Sloveniji ter uvedli postopke, ki so na voljo. Kot sankcijo proti Sloveniji predlagam suspenz vseh evropskih sredstev in posojil (EIB in EBRD ter jamstva Junckerjevega sklada in sredstev kohezije) ter vrnitev že porabljenega denarja za ta projekt. Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti.

Slovenski izum in svetovni unikum v tem projektu pa je tako imenovano JAVNO-JAVNO PARTNERSTVO, ko država (vlada) za 471.000 evrov podkupi lokalno skupnost (občino), tako da ta spremeni odlok o zaščiti edinstvenega naravnega spomenika in s tem odpre pot za brezobziren poseg v naravno dediščino. Sicer pa je to le eden številnih primerov koruptivnega ravnanja, ki ni posamično, pač pa je v Sloveniji množičen, sistemski pojav.

Z ekonomskega vidika pa vlada v tem projektu izkazuje fiktivno rentabilnost, temelječo na monopolu državnega podjetja 2TDK, ki bo s povečanimi dosedanjimi in novimi dajatvami na cestnino, pretovornino, doseglivost in uporabnino zagotavljal pozitivno poslovanje. Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan."