Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Korazijan sporočil: 386
Ves čas govori o kaznovanju. Pravi, da so poleg učinkovitega javnega potniškega prometa pomembni parkirni režimi, to pomeni plačljivo parkiranje (na ravni mesta). Na ravni podjetji pa iz nabranih kazni (gre za plačila za parkirne dovolilnice) potem izplačujejo nagrade tistim zaposlenim, ki ne uporabljajo avtomobilov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2758589

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
Zadnja sprememba: FIN-454644 15.02.2019 12:00
Ja, meni je to antipaticno. Ljudi je treba motivirati z dobrimi resitvami. In on je zadolzen za dobre resitve. Tudi ce se ljudje odlocajo za draga parkirisca se meni to zdi stvar svobodne izbire, pravice do prioritet. Nekdo ima razlog in denar, da ne gre na javni prevoz. Ampak: teziti je treba k dobrim, sprejemljivim, ucinkovitim resitvam za cimvec ljudi. Tudi to, da govori o tem, da bi morala namesto potnikov potem placevati drzava. Drzava smo mi, davkoplacevalci in ne marsovci. Ce pogledam se v Ljubljano. Ljubljana ponuja letno vozovnico za 365 EU, kar je enaka cena kot na Dunaju. Pa primerjajmo kupno moc ljudi v Ljubljani s tisto na Dunaju. Tudi pri nas se s prometom ne ukvarjajo ljudje z intelektualnim presezkom.
moon sporočil: 1.623
[Korazijan]
Ves čas govori o kaznovanju. Pravi, da so poleg učinkovitega javnega potniškega prometa pomembni parkirni režimi, to pomeni plačljivo parkiranje (na ravni mesta). Na ravni podjetji pa iz nabranih kazni (gre za plačila za parkirne dovolilnice) potem izplačujejo nagrade tistim zaposlenim, ki ne uporabljajo avtomobilov.
A trole bo veljalo tudi za proizvajalce avtomobilov in njihove podizvajalce??
Komu bodo prodajali svoje izdelke? Najbrz takim zblojenim politikom..
Ce nic ne prodas, tudi davka ni, ali pac (davek na zrak!).

Strani: 1