11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[abohte]
> [MarijanMacek]
> > [abohte]

Potem premalo spremljaš sporočanje medijev o poslovanju družb. Ne gre za nekaj strojev, gre za 7,5 mio € vredno investicijo. Kolikor sem jaz spremljal medijska poročila, nihče ne izpostavlja, da kupljene lokomotive nimajo dovolj navora (upam, da nisem ustrelil kozla, nisem strojnik) ali prevelikega/premajhnega št. lokomotiv. Izpostavlja se znesek, sprašuje se, ali je bila obravnava investicija smotrna. Torej gleda se porabljene evre, preko 7,5 mio €, če sem bolj natančen.
Ne ti, ne pobalin in ne jaz nismo usposobljeni ugotavljati ali je "ogromnih" 7,5M€ primerna cena in investicija smotrna. Dokler bodo lokomotive koristno delale in bo družba imela dobiček me ne skrbi. Ko bo družba v minusu, bo pač drugačna pesem. Ampk mi trije lahko samo brezvezno besedujemo. Tebi se 7,5 M€ za 4 lokomotive zdi velik denar, jaz sem povsem nasprotnega mnenja, približno vem kakšne so cene na trgu, čeprav sem samo ljubiteljski spremljevalec. Če družba lokomotive rabi ne vem, nimam informacij, kakor jih tudi stali nimajo/te. Glede na starost obstoječih premikalnih lokomotiv, recimo 50+ let je pa verjetno potrebna nabava novih plus predvidena remotorizacija 12 strain, če hoče družba še naprej opravljati svoj posel. V nasprotnem primeru jo je potrebno pač likvidirati in bo posle prevzela druga.... seveda v tuji lasti. Ali hočemo to?

Bom pa še enkrat dejal, razpravljanje o nakupih opreme o katerih ljudje nimajo najmanjšega pojma me absolutno spominja na stare čase samoupravljalnja, ko mi je šlo na kozlat, ko je vsak bedak pametoval, kako se naj dela in kaj se naj kupi, še najmanj pa je štela strokovna beseda.