Predvčerajšnjim sem videl naslednje: na AC Lj-Kranj je v
dopoldanskih urah šleper vozil povsem za ritjo počasnemu avtu in mu
besno blendal, ker ga ni mogel prehiteti, saj je bil na
prehitevalnem pasu gost promet. Vzel sem si čas in pogledal, kaj za
vraga je to vozilo in kdo ga vozi ter pričakoval 20 let starega
golfa in 80 letnika za volanom. Na moje (pravzaprav niti ne tako
veliko) presenečenje sem videl, da gre za super zmogljivo in oh in
sploh Teslo S (90 kWh) z mladim gospodom za volanom :). To je pač
današnja realnost električnih avtov: nikakor to ne more biti prvi
oziroma eden in edini avto v družini, ker za 50+ k€ se danes pač ne
moreš tako prevažati po svetu, pri tem pa imeti izključeno še
gretje in številne ostale električno potratne pripomočke. To je
očiten korak NAZAJ in ne naprej! Lahko je e-avto drugi ali tretji
avto v družini za vožnjo po mestu, tam nekje do 100km dnevno. To bi
šlo, seveda za ca. pol nižjo nabavno ceno. Vse ostalo pa je en
velik PR in to bo vse dotlej, dokler ne bodo iznašli in v masovno
proizvodnjo dali baterije, ki bodo imele za pol manjšo ceno še
enkrat večjo kapaciteto ob enaki teži. To je to, vse ostalo je
pesek v oči in neargumentirano nabijanje lobijev.