2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
> > Zato sem vedno razočaran, kadar o kakšnem strokovnem problemu razlagajo neki PIAR-ovci in imam občutek, skrivajo resnico za praznim blebetanjem.
Kadar tehnočno ali naravoslovno nepismen PIAR-ovec razlaga strokovne stvari me podzavsetno zgarbi nekakšen refleks in moram zaviti na.... in si tam izdelam slabo mnenje o šalabajzarskem strokovnjaku, ki se zateka k PIAROV-cem.
No, piarovci so lahko dobri ali slabi, tako kot manežement in strokovnjaki, katerih rezultate piarovci pojasnjujejo javnosti. Piarovci morajo strokovne teme prepričljivo prevesti v poljuden jezik, strokovnjaki pa si morajo zato vzeti čas in se potruditi, da svoje delo/področje "prevedejo" piarovcem, včasih pa kar direktno novinarjem. Nakup nekaj lokomotiv ali vlakov ni ravno kvantna fizika, podleže pa nekim uveljavljenim maniram komuniciranja, še posebno, če gre za javna podjetja.
enkrat pred davnimi leti, ko smo postavljali tovarno in so inženirji odgovorni za projekt vse povprek zavozili sem poprijel za risalni pribor in narisal nekakšne načrte in nekaj malega celo pošraufal
Imava oba smolo, da sva obkrožena z mnogimi nesposobneži, anede?
Pravzaprav pa ne razmem, kaj se vesoljni slovenceljski narod tako vtika v strokovno izbiro 4 lokomotiv za premikalno službo na tovorni postaji Koper in govori o nekakšnih komunikacijskih kiksih.
Skromno vztrajam, da me ne enači z narodom, ker sem samo en pobalin v kevdru.
99% jih lokomotiv nikoli ne bo videlo in večina tudi ne ve kakšne so njihove naloge. Obratno sorazmerno s poznavanjem tematike se pa čutijo dolžni kometirat nek nakup, ki nima zveze z davkoplačevalskim denarjem.
Glej, sem napačen naslov. Piši na Kolodvorsko 11! Če se SŽ-TP ne bi izprsile s piarovštino o podpisu pogodbe o nakupu štirih čeških lokomotiv, ki je našla pot v tale rejv, res skoraj nihče ne bi vedel. In bil bi mir, ker pobalin v kevdru ne bi imel kaj razgrajati o rabotah SŽ-TP. Zakaj so SŽ-TP pisanje o podpisu pogodbe, ki po tvojem mnenju nima zveze z davkoplačevalskim denarjem, preko medijev posredovale ljudstvu, naj ti pojasnijo strokovne službe SŽ-TP za komuniciranje.
Ja kje ste pa hudiča bili, ko je LKP kupovala svoje premikalke in dvopotna vozila, pa gre ravno tako za podjetje v državni (so)lasti. Kje ste pa bili ko je SŽ TP najemal lokomotive, kar je danes sicer splošna praksa, kje ste pa bili ko je kupoval v zadnjem času okoli 100 Sggrrs z dvema Innotarnsovima kontejnerjema za prevoz rude.... Še veste ne za nakup, z 4 premikalke pa takšen cirkus. Pa pejte lepo v maloro....
Kakšno prozivanje je zdaj to? Kje smo bili mi ali jaz? In kakšno zvezo ima to z mojo obtožbo enega komunikacijskega kiksa v tem primeru?

Ker rad brskam po stvareh, ki se me ne tičejo, sem pogledal naslove vseh novic SŽ-TP od leta 2009. Našel sem dve novici na temo nabav vozil, obe o Immo vagonih,
2016: www.slo-zeleznice.si...t-storitev
2018: www.slo-zeleznice.si...toti-vagon
z enim samim odmevom v Financah, pa ne v rubriki T+L ampak v Izvozniki!
izvozniki.finance.si...ih-vagonov

Za primerjavo sem pogledal, kaj je o svojih kupčijah s SŽ komuniciral avstrijski Innofreight. Niso bili ravno sinhronizirani s SŽ-TP.
januar 2018: www.innofreight.com/...-sz-cargo/
junij 2018: www.innofreight.com/...eight-lok/
Res čudna logika, ko se množica komentatorjev na forumu čuti poklicanega razpravljati o politiki neke družbe (SŽ tovorni promet), ki ne živi od državnega denarja in dnevno deluje na mednarodnem trgu v močni mednarodni konkurenci.
Pa saj niso edini na tržnem prepihu, jebelacesta, so pa v 100% državni lasti in imajo za zaslombo v sili širok državni hrbet.
V potniškem prometu je pa situacija nekoliko drugačna, saj firma posluje na dokaj zaprtem trgu (vsaj domač promet) in z obilnimi državnimi subvencijami. Tam se lahko razume interes davkoplačevalcev za razvojno politiko nabave voznih sredstev in polsedično debate o smotrnosti.
Preberi še enkrat mojo prvo in drugo repliko na to temo, za vsak primer bolj p o č a s i, pa boš morda razumel, v kaj sem se tam zgoraj sploh zagnal. Če bi se že hotel vtikati v politiko nedotakljivih strokovnjakov za domačijski ajzenpon in smotrnosti njihovega početja, bi pobalinsko vprašal, kako je mogoče, da je SŽ v zadnjih dveh javnih razpisih za tirna vozila dobila samo po eno ponudbo - od Stadlerja za potniške garniture in od Čehov za štiri premikalke. Mogoče ima ta razpisni fenomen kakšno brado, vem samo za ta dva.

Vprašal bi tudi, kako SŽ-TP financira nakup teh štirih lokomotiv, ker tega niso napisali. Zakaj me to zanima? Ker je iz evidence zastavljenih tirnih vozil SŽ-TP videti, da imajo od junija 2013 ducat lokomotiv Siemens 541 (letnik 2009) zastavljenih za 68 milijonov CHF dolga. Meni je jasno, da se take velike stroje jemlje na kredit, leasing in podobno. Vprašal bi, ker sem pač radoveden, če je ta kredit v švicarjih star približno toliko kot razvpiti domačijski krediti v švicarjih in če je tudi postal tako neugoden. Pa ne bom...